Ellenőrzés

2009.12.09. 11:48

Adam (nem egészen vállba) veregetése nyomán, mint láthatjátok biztonsági szolgálatosok kísérnek minket munkánk során. Ez nagyon jó dolog, kevesebb a probléma az utasokkal, pörgősebben lehet dolgozni.

Vasárnap azonban belefutottam egy ürgébe, aki felmutatta a bérletét, majd egy Bross Securitys (nem reklámnak szánom) kitűzőt és kérdezte, hogy mégis hol van az őröm?! Ezen igencsak meglepődtem, ugyanis a kisérőm még forda szerint nem csatlakozott. Ezt el is meséltem az úrnak, aki annyit reagált, hogy nem igaz, hogy csak bizonyos időszakban van velünk biztonsági, adjam meg neki a nevem (!), majd amikor ezt visszautasítottam, mondván, hogy semmi köze hozzá, amíg a számom alapján azonosítanak, a jegyszerelési számom. Az Örsön hallgattam amint telefonál, miszerint "itt vagyok az Örsön egy BKV-sal most beszéltem... ...figyelj, fel kellene nyomni a srácot..."

Mint azóta kiderült, a biztonságiaink megerősítették, a Bross Security nemhogy minket, őket sem ellenőrzi... Hogy ki volt ez a pofa és mégis pontosan mit akarhatott, arról a mai napig fogalmam sincsen...

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr351585557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adam a kaller 2009.12.09. 22:26:25

Csupán megpróbálta beállítani magát vmi nagy arcnak, és egyszerűen csak fontoskodott...

Adani 2009.12.10. 10:22:17

És igen ezen héten láttam először ilyet, h biztonsági őr kíséri a kallert. Eddig nem volt ilyen bár nagy szükség nem is volt rá itt a Gödöllőin.

Adani 2009.12.11. 16:37:02

Rosszul fogalmaztam, én még nem láttam olyat, h kellett volna. Nem volt meredek helyzet és nem is tudtam ilyenről. Volt már olyan, h egy csapat C kategóriás veszekedett egymással a végállomásig, volt ott minden, de az utasokhoz nem is szóltak az egy dolog ,h a hangerő nagy volt, amolyan Maunika Show különkiadás, de még annak se szóltak be, aki rájuk szólt ,h halkabban.

Utasokkal sem nagyon láttam ,h gond volt, max. olyat, h menekülnek a kaller elöl, ezt majdnem mindig látni, h szállogat át másik kocsiba. De hát pont ti, akik ide írtok mondtátok ,h aki nem ma kezdte az hamar kiszúrja az átszállogatót és elkapja.
süti beállítások módosítása