Ismét levelet kaptam, ezúttal egy szentendrei élményről. A levél születésének apropója, hogy a tegnapi komment erdőben a közteresek jelenlétére vonatkozólag is ki-kitértünk a hozzászólókkal. Olykor a jegyellenőrök és a közterület felügyelők szerepkörét hajlamosak összemosni az utasok, illetve abban a tévhitben élnek egyesek, hogy "szólóban" egy kalauz elő sem fordulhat a budapesti szakaszain a hév vonalaknak.

És akkor jöjjön az újabb levél:

Ha már ennyire felkapott téma lett a közteresek jelenléte egy kevésbé mókás, de inkább meghökkentő esemény az előző évből a H5-ös vonal budapesti szakaszáról.

Az esti órákban szálltam fel Csillaghegy megállónál a vonatra egyedül karszalagban, így már a rutinos bliccelők is tudhatták merre kell futniuk (természetesen így én is tudtam merre folytassam az ellenőrzést). A hiba a gépezetben egy fiatal hölgy volt, aki számomra meghökkentő kérdésekkel bombázott még azelőtt, mielőtt felszólítottam volna, hogy mutasson valamit:

Utas: Maga? Itt? EGYEDÜL?! KÖZTERES NÉLKÜL?!
Én: Igen hölgyem, jegyét bérletét legyen kedves megmutatni.
2014-ről beszélünk, arról a vonalról, ahol napi szinten rengetegszer van ellenőrzés a budapesti részen is.
// Annyira nem nagy durranás, de lehet jó irányba terelné a dolgokat //

Nem derül ki a levélből ugyan, de ezek után felmerül bennem a kérdés: Az utasnak egyébként volt érvényes bérlete, ha már így meglepődött a kollégán?

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr787222117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása