Tukmálom? Én soha...

2015.03.14. 20:45

A mai napon történt az alábbi eset, amit szeretnék megosztani veletek.

Budapest felé közlekedő vonatomon találkoztam egy úrral, aki Kerepestől az Örs vezér teréig kért egy jegyet. Rákérdeztem a budapesti jegyének, vagy bérletének estleges meglétére, amivel tisztáztuk, hogy az utazását legalább egy vonaljeggyel fogja a pesti szakaszra rendezni.

Rákérdeztem hát, hogy utazik-e tovább más BKK járművel, a héven kívül. Közölte, hogy metróval, mire tanácsoltam neki, hogy vonaljegy helyett vehetne esetleg átszállójegyet. Épp vázoltam volna neki, hogy van lehetősége napijegyet is váltani nálam, de ezt már elkezdeni sem tudtam, ugyanis az utas belém fagyasztotta a szót, mondván ne akarjak én belőle több pénzt kihúzni (a jelzős szerkezetet mellé inkább hagyjuk). 

Közöltem vele, hogy a jegy ára hatszáz forint. (Kétszázötven forint a kiegészítő és ugye háromszázötven egy vonaljegy.) Miután a tranzakció megtörtént, tájékoztattam, hogy vérzik a szívem, de saját magát húzta le a cég javára. Megkérdezte, hogy mégis miért.

Nos, egy vonaljegy 350 forint, amit ott és akkor fel is használt. (Kilyukasztva kapja meg az utas.) Az Örs vezér terén lő egy jegyárusító helyet (van miből válogatni ott...) és ott vesz a metróra egy vonaljegyet, vagy metró szakaszjegyet. Ez ugye 650/700 forint barátok között is. Egy átszállójegy pedig 530 forint. További kellemes utazást kívántam neki, majd leszálltam Cinkota állomáson. 

Az utas helyett gondolkodnom nem része a munkaköri leírásomnak. Segíteni próbáltam. De hát kérem, nekem sem kötelező többet nyújtanom, mint hogy kiszolgáljam az utast.

Egyébként akkor megsúgom, hogy Budapest felé az utasok a közigazgatási határon belüli szakaszra a kiegészítő jegyük mellé a hév jegyellenőröknél az alábbi jegyeket tudják beszerezni (a kalauz készletének erejéig):

Vonaljegy, átszállójegy, gyűjtőjegy, Budapest 24 órás jegy, valamint Budapest csoportos 24 órás jegy. Van miből válogatni...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr957269901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása