Tisztelt utasaink! A BKV Zrt. október első felében útátjáró-felújításokat végez a H8 (Gödöllői HÉV) vonalán Cinkota és Kerepes között.

Október 8-án (szombaton), 9-én (vasárnap), 15-én (szombaton) és 16-án (vasárnap) az eredetileg Örs vezér tere és Gödöllő között közlekedő HÉV-szerelvények teljes üzemidőben Cinkota és Kerepes között csak egy vágányon közlekednek. A HÉV-szerelvények Ilonatelep, Kistarcsa, Kórház, Kistarcsa, Zsófialiget megállóhelyeken mind a két irányban az Örs vezér tere felé menő irány megállóhelyeiben állnak meg. Október 10-én (hétfőn), 11-én (kedden), 12-én (szerdán), 13-án (csütörtökön) és 14-én (vasárnap) a HÉV-szerelvények teljes üzemidőben Cinkota és Kerepes között csak egy vágányon közlekednek. A vonatok Ilonatelep, Kistarcsa, Kórház, Kistarcsa, Zsófialiget, Kerepes megállóhelyeken mind a két irányban a Gödöllő felé menő irány megállóhelyeiben állnak meg. Munkanapokon csúcsidőben - mivel az egyvágányos közlekedés miatt kimaradnak egyes indulások - Cinkota és Gödöllő között minden második HÉV-et autóbusszal pótolunk, a H8E Kórház és H8E Auchan jelzésű járatokkal. 

Október 10-én, 11-én, 12-én, 13-án, 14-én közvetlen HÉV-pótló gyorsjárat közlekedik Gödöllő és Cinkota között, Kistarcsa, Kórház érintésével H8E Kórház jelzéssel a 3-as főúton. A HÉV-pótló Mogyoródra illetve Szilasligetre nem tér be. Ugyanezeken a napokon közvetlen HÉV-pótló gyorsjárat közlekedik Gödöllő és Cinkota között, az Auchan Liget érintésével, H8E Auchan jelzéssel a 3-as főúton; a HÉV-pótló Mogyoródra illetve Szilasligetre nem tér be.

Október 8-án, 9-én (szombaton és vasárnap), 15-én és 16-án (szombaton és vasárnap) Cinkota és Csömör között a HÉV-közlekedés szünetel, az eredetileg Csömörre közlekedő vonatok Örs vezér tere és Cinkota között közlekednek. Ezeken a napokon H9 jelzéssel HÉV-pótló járat közlekedik Csömör és Cinkota között.

Az esetleges kényelmetlenségek miatt az utazóközönség megértését és türelmét kérjük.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr193288282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása