(El)tévedni emberi dolog...

2015.03.11. 11:27

A múlt hónapban tanuló volt mellettem és vele láttam olyat, amit annak előtte még soha.

A tanuló mögött már csak azért jöttem (két nappal a vizsgája előtt, ami azóta sikerült is neki), hogy égbekiáltó butaságot ne csináljon. Cinkotán felszállva a vonatra az első két utas átadta neki a kiegészítő jegyüket. Átvette, majd döbbenten nyújtotta tovább nekem. Megnéztem én is és elkerekedő szemekkel kérdeztem meg tőlük, hogy meddig szeretnének utazni. A válaszukon már meg sem lepődtem. "Szentendréig..."

Azt válaszoltam nekik, hogy ugyan a pirosból keverék szín, mindkét vonal jelzése (a miénk rózsaszín, a H5-é lila), de földrajzilag nem sok közük van egymáshoz. Közöltem velük, hogy teljes mértékben eltévesztették a házszámot. Mondtam nekik, hogy a következő megállónál saját érdekükben szálljanak le a vonatról és forduljanak vissza. A végállomásról az M2-es metróval folytassák útjukat a Batthyány térig és ott szálljanak fel a HÉV-re. Lehetőleg arra, ami végig megy, Szentendre végállomásig. 

Ilonatelepen zavartan röhögve leszálltak, miközben az egyik hölgy korholta a másikat: "Ugye mondtam, hogy a másik irányba kellett volna menni a metróval?!"

Nos igen, tévedni emberi dolog...

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr147259321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2015.03.12. 06:40:17

Ha most akarnának utazni, akkor még jöhet az újabb nehéz kihívás, hogy a Batyin nem jár a HÉV, a pótlóbuszt is meg kell keresni.
süti beállítások módosítása