Utaspanasz érkezett

2011.03.16. 18:22

 Az alábbi levelet kaptunk szerkesztőségi e-mail címünkre:

Üdvözlöm!
A mellékelt levelemet szeretném önnel megosztani.
A BKV ügyfélszolgálata még a mai napig arra sem méltatott,hogy válaszoljanak az esetemmel kapcsolatban.

Tisztelettel: **************

 

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

  A következő észrevételemet szeretném önökkel megosztani. 
Évek óta HÉV-vel járok havonta 1-2 alkalommal édesanyámhoz Gödöllőre. 2010.02.26-án (Szombaton) a férjemmel együtt is hozzá mentem az Örs Vezér térről 9.56-kor induló HÉV-vel. Az utazással nem volt gond,a kalauz is kulturáltan,udvariasan kezelte a jegyeinket, majd pár perc múlva egy veres hajú nő állt meg mellettünk,és a jegyeinket kérte. (Kalauzzal és ellenőrrel is találkoztam már HÉV-en). Ránéztem és sajnos automatikusan mutattam neki,csak mikor továbbállt akkor vettem észre a következőket: Civil utcai ruhában és nem egyenruhában volt (ami mondjuk még tükrözte volna azt hogy BKV-alkalmazott),NEM VISELT KARSZALAGOT,DE MÉG KITŰZŐT SEM! Egyszerűen otthoni ruha meg a retikülje volt nála és semmi más. Kérdezem én, ezt egy BKV alkalmazott megteheti-e, hogy az előbb felsorolt hiányosságok nélkül elkéri a jegyemet???? Kerepesen buszra kellett átszállnunk a továbbutazáshoz és szerencsénkre a kalauz is a buszon volt, így megkérdeztem tőle, ki volt ez a nő, meg hogy milyen eljárás volt ez amit a HÉV-en csinált? A kalauz azt mondta, hogy a nő fővizsgálói csoportvezető vagy valami ilyesmi, aki visszaellenőrizte a kocsit. Az eljárásról véleményt nem kívánt mondani. Kérdem én: Nekem, mint "naiv, fizető" utasnak honnan kéne tudnom, hogy az önök hierarchiájából ki kicsoda? Ha a nő csoportvezető, akkor gyönyörű példát mutatott magáról és a csoportjáról! Ezzel az erővel ha legközelebb HÉV-en utazom és unatkozom, akkor én is elkérhetem az utasok jegyét? Elvégre ruhám és retikülöm nekem is van. 
 Kérem az eset kivizsgálását és megmagyarázását, hogy ez, hogy és milyen módon történhetett meg? Egyáltalán ki engedélyezi ezt önöknél? Úgy néz ki a BKV-nál akkor már mindenkinek mindent lehet.....?

UI: Annyi hozzáfűznivalóm van még az esettel kapcsolatban, hogy a megfelelő médiákhoz és fórumokhoz is fordulni fogok, mert nagyon bosszant ez a dolog.


Válaszlevelüket várom.
Tisztelettel:

*******

Nos, az esetet kommentálni csak annyiban tudom, hogy bárki szállna fel a menetjegyeket ellenőrizni, kint kell lennie a fényképes kitűzőjének, jegyellenőr, vagy fővizsgáló esetében a karszalagot kell viselnie ezen felül. 

Az ügyfélszolgálatot nem tisztem minősíteni.

Az utas nevét én csillagoztam ki, a levélben egyéb változtatást nem eszközöltem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr602745012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacsa. 2011.03.16. 18:48:56

Ha jól emlékszem, az ügyfélszolgálatnak 60 (vagy csak 30?) napon belül kell válaszolnia. Lehet, hogy a levélíró már rég elfelejti az egészet, mire megjön a válasz...
Annak idején a diákbérlet-dilemmámra (amivel Diót is zargattam) 2 hónap múlva válaszoltak. De legalább elnézést kértek a késedelmes válaszért ;)
süti beállítások módosítása