Pillangó utca következik... vagy csak fázunk?
2010.01.29. 15:27
A fűtési időszakkal kapcsolatban előfordul némi figyelmetlenség olykor, mivel a negyven éves csoda masinák nem "1... 2... 3... 4... másodperc" múlva zárják be az ajtajaikat, hanem egy "Kérem az ajtóknál vigyázzak a fűtés miatt becsukom, majd kézzel nyithatóak" mondat és indításjelzés után.
No igen, de én nagyon jókat szoktam mulatni személy szerint (talán gonosz dolog), amikor látom, hogy a motorász vigyorog az előtte figyelő ütközőbakra, de az utas csak szalad és szalad a vonathoz, mert beindul a Pavlov kutyájának a csengős reflexe a lábában, amikor meghallja a klasszikus vinnyogó hangot. Ilyenkor az emberek többsége nem ismer sem Istent, sem embert; hanem eltapos, fellök bárkit, aki az útjába áll, mondván megy a vonat. A járművezetők többsége meg csak a fejét csóválja, ugyanis ezek szerint falra hányt borsó, hogy mit mond ő a hangosba, mi van kint a nagy táblán, de még az sem izgatja az utasokat, amikor mondom én, hogy a vonat nem indul. A józan ész olykor édes kevés... Biztosan azt hiszik, hogy innentől a vonat gumikerekes és a Pillangó utca következik...
Ugyanez sokkal kevésbé vicces Gödöllő végállomáson, ahol a járművezető csak az első kocsit látja normálisan a tükörből és a kalauznak kell(ene?) segítenie az ajtók becsukását. Szinte mindig akad egy-két ember, aki röptében próbál meg felszállni az éppen záródó ajtók között. Ilyenkor rendre odacsípődik az utas kabátja, táskája, esernyője, botja, járókerete, biciklije, rollerja, tankja, vagy F16-os vadászgépe. Ha nem éppen mondjuk a csuklója, bokája, feje, vagy épp nem tehetetlenül vergődik a józan(?) polgár félig kint, félig bent a testére feszülő ajtószárnyak között, amik bizony tudnak szorítani.
A csóri kalauz és járművezető ilyenkor a méltatlankodó utasnak csak a klasszikus mondatot tudja idézni:
"Az indításjelzés megszólalása után le- és felszállni tilos!"
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Adani 2010.01.30. 22:39:46
Viszont Gödöllőnél ahogy látom mindig a kaller indítja a vonatot és mindig a leghátsó kocsival kezdi onnan szokott jelezni, és általában megvárják a rohanókat is. Sokszor hallom ,h a kaller kiabál ,h futás mert indulnánk.
Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2010.02.01. 09:16:12
Minden más stimmel... :)
Adani 2010.02.01. 09:28:55
Én eddig csak 6 kocsissal utaztam. Mikor én utazom oda ill. vissza mindig 6 kocsis megy. És mivel a gyalogos felüljáróhoz a az utolsó van legközelebb abba is szoktam szállni és mindig látom, h a kaller indít.
Apropó Gödöllő:
A minap gondolkodtam el azon ,hogy miért is nem megy közelebb a gyaloghídhoz a vonat? Elvégre még bőven van vágány, elmehetne akár a hídig is.
Még az se lenne nagyon elvetendő gondolat, hogy a nagyvasútra bemenjen a királyi váró ( pénztár) mellé, igaz ez már gondot okozna, mert ott nagyvasúti felsővezeték van.
Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2010.02.07. 13:09:44
"
De a vágány olyan egyenes, mint az ökörhugyozás. A tartózkodó miatt sem biztos, hogy végig lehetne látni a vonatot. Kisegységgel még megoldható. DE ki kellene építeni a peront is. Ehhez meg már az kellene, mint ami a háborúhoz. Ha a végállomást egy kicsit átépítenék... De ekkor már bilibe lóg a kezem.
Adani 2010.02.07. 14:13:46
De hát van peron végig, a kajás bódénál sőt még a hídnál is. Talán a másik vágányon nincs, de azt úgyse használják.
ufff 2010.02.10. 20:12:09
Adani 2010.11.18. 13:21:44
Viszont azt tudom ám díjazni mikor a "kérem az ajtóknál vigyázzanak" bemondás után mikor már indulnánk még vagy 20 mp-ig megy a vinnyogás. Úgy kéne mint a metrónál, h a bimbamm tessékvigyázni az ajtók záródnak után 2-3 mp és zár.
Utolsó kommentek