Hol is kezelte?!

2012.05.16. 00:03

 Történt a múlt héten, hogy az egyik utas egy kissé kevésbé figyelt bizonyos apró részletekre és ráfaragott a bliccelési kísérletre. Nálunk a Gödöllői HÉV-en ugyanis a jegykezelők darabszáma és szolgálatkészsége egy kissé elmarad a szokásostól. 

Az emberünk a Cinkotai indulás után mutatta kezelt vonaljegyét. Megérdeklődtem tőle, hogy melyik lyukasztónál kezelt... Mutat az első ajtóhoz. Megnéztem a lyukasztó hűlt helyét, majd közöltem vele az eredményt: Ott nincs jegykezelő.

Emberünk elkezd izzadni, de próbálkozik. Mutat a középső ajtóhoz. Szomorúan hoztam a tudomására, hogy ez sem nyert. Ott is csak a lyukasztó hűlt helyét találja meg. A kocsi végébe mutatott kínjában. Ott már láttam, hogy a paravánra fel van kezelve a kis piros doboz. Elballagtam odáig egy próbajeggyel. Ott a lyukasztót a beletömködött papírfecniktől megtakarítottam, majd kezeltem a tesztalanyt. Az eredmény: semmi a fent maradó egy jegykezelőben nem volt tüske, ami gyakorlatilag a konfettit gyártaná. Úgy gondolta, hogy inkább leszáll a kínos szituval terhelt vonatról. Miuán elküldött a trópusokra. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr944515569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2012.05.16. 07:42:52

Pancser. Illik terepet felmérni, akkor simán mondja ,hogy nincs lyukasztó és passz. Ha meg kicsit is okosabb nem abba a kocsiba száll ,ahová a kaller és Kistarcsa kórház után már kérheti a kiegészítőt.

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2012.05.16. 09:16:43

@Adani: Örs felé volt az eset. De ha egy tiszta jeggyel próbálkozik, akkor kilyukasztom és passz. Emberünk még arra sem vette a fáradtságot, hogy majd ha jövök, akkor lyukaszt, vagy kilyukasztatja velem...

Adani 2012.05.16. 09:26:05

Neked amúgy is úgy hallottam híred van már vonalon, van egy ismerősöm, most inkább nem nevezném meg, Gödöllőre szokott hévezni, és ha látja ,hogy te jössz szó nélkül kéri a végállomástól a kiegészítőt, nem próbálkozik azzal, hogy, a legutolsó megállótól kéri. Sőt alig fél éve nagy pofával mesélte, hogy micsoda ravasz dolgot talált ki, helyet cserél a kallerral mikor épp oda száll át, ahol van, nem akartam letörni a lelkesedését azzal, hogy ez a trükk egyidős a Fradikukacokkal. Legutóbb már kicsit alábbhagyott a lelkesedés, volt már vagy 3 leszállítása azóta, mikor a kaller visszaszállt és közölte, hogy akkor most tessék leszállni, ilyet itt nem játszunk. Egyszer hozzátéve, hogy máskor maradjon a seggén és adok magának onnan jegyet, ahol épp vagyok. Amúgy azt is mondta, hogy van a vonalon egy kaller, aki később is visszamegy a kocsiba így nem működik nála a kérek egyet Mogyoródig/Kerepesig úgyse jön már vissza trükk sem. A személyleírás meg illet rád. :) Szóval legenda lettél

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2012.05.16. 12:12:24

@Adani: Elismerem, ilyet jó olvasni. Dagad a mellem a büszkeségtől... :D
süti beállítások módosítása