Hála a BKV-nak

2009.08.14. 00:46

A következő post egy hogy is mondjam, "már megint" eset. Történt ugyanis a közelmúltban hogy kis csapatunkkal elhatároztuk hogy meglátogatjuk szép magyar föld dimbes-dombos Bakony nevezetű területét. Erről bővebben a következő posztban. A lényeg ugyanis most nem ez.
Van egy lány ismerősöm aki mindig azzal nyaggatott hogy vigyek már neki BKV-s inget kölcsönbe. Ez azonban feledékenységem miatt állandó jelleggel elmaradt. Egyszer viszont egy kósza pillanatban megláttam egy gyönyörű, vasalt csíkos inget a szobámban. Gondoltam hát, akkor beváltam ígéretem, és meglepem vele a bakonyi túra előtt kedves ismerősöm. Meg is történt, adtam neki egy inget. Itt azonban visszakanyarodnék a kiránduláshoz. Megbeszéltük hogy akkor mi ráckevések egyenruhába fogunk előző este találkozni, és az éjszakát Ráckevén töltjük majd, és valamikor a második vonattal beutazunk Pestre. Ez így is történt, egy dolgot leszámítva: elfelejtettem egyenruhába megjelenni.- a szerk. :) Ott éjszakáztunk Ráckevén, majd a 4.15-ös vonattal elindultunk Vágóhíd felé. Megbeszéltük hogy Dió és én végigmegyünk, de kedves ismerősöm még előtte hazamegy, bepakol pár cuccot, és csak később utaznak le utánunk Vinnyére a párjával, aki mellesleg járművezető. Le is szállt valamikor 5 óra előtt Szigethalom alsón. Itt el is váltak útjaink. Mi Dió kollégával folytattunk utunkat az ismeretlenbe.

Pár óra múlva...(megígérem, egy következő postba leírom a sztori másik oldalát)

Vinnyére bedöcögött a jó öreg piros dízel, a Csörgő. Leszálltak róla az elkóborolt ráckevés kollégák és a következő szituáció zajlott le: Mind a ketten adtak egy hatalmas "köszönöm puszit" az arcomra, és megköszönték...

Adam a kaller:- Mit köszöntök?
Utánuk jött ráckevések: -Basszus, majdnem megvertek... Csak az ing...(Izé meg ecet)... Hála neked...

(Először azt hittem hogy irónikusan értik az egészet, és igazából ez egy lecseszés akar lenni, mert hogy az miatt kötötte bele hogy BKV-s ing volt rajta. - a szerk.)
A post lényege csak most jön. Ismerősöm a következőről számolt be: Miután leszállt Szigethalmon, hazafelé sétált, és már körülbelül 3 háznyira lehetett a házuktól mikor az úton széltében 8 fiú és egy lány roma származású fiatal messziről kiabálta hogy aki velük szembe jön azt jól megverik, és még meg is rugdossák. Sejthetitek hirtelen milyen ideg és pánik lehetett urrá rajta, végig lesütött szemmel ment, és csak remélte hogy nem lesz baja. (Tapasztalatból mondom hogy ilyenkor még talán remélni sem remél az ember. Hirtelen annyira kilátástalan helyzetbe kerül hogy még azt sem tudja, mi fog vele a következő két másodpercben történni - a szerk.) És itt jön képbe az a dolog aminek a címét köszönheti a post is.
Az egyik megszólalt:

Te, ezt ne bántsuk, mert BKV-s!

Magyarul konkrétan ha az életét nem is, de testi egészségét mentettem meg ismerősömnek azzal hogy akkor adtam neki egy inget, és éppen előtte azt beszéltük meg hogy abban fogunk találkozni.
És aki a hozzászólásokban megemlíti a jogvédőket diszkrimináció miatt, mert pár sorral feljebb leírtam azt a szót hogy "roma", annak csak azt tudom mondani hogy jöjjön ki ő is és a jogvédő is és teljesítsen végig egy fél szolgálatot, de azt este 8 óra után. Lehetőleg sötétedés után, és Ráckevéről Pest felé. A történetből mindenki vonja le a tanulságot...

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr631308347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nicole87 2009.08.14. 12:02:31

Én ide csak annyit írnék hagy köszönömk Öcsikém!!!És életem végéig hálás lexek!!!! Szeretlek naon!!!!

És a Pici Járművezetőmet is

Nicole87 2009.08.14. 12:04:16

szóva még 1x!!!csak le tudom írni :D Én ide csak annyit írnék hogy köszönöm Öcsikém!!!És életem végéig hálás lexek!!!! Szeretlek naon!!!!

És a Pici Járművezetőmet is!!!

ZBR 2009.09.07. 00:13:52

Én csak annyit mondanék, hogy az ilyen cigányt piedesztára kell emelni!
Ő FELFOGTA, hogy azért nem kéne bántani, mert holnap nem lesz ott, hogy elvigye őt akárhova! A sok paraszt tapló, turbómagyar nagy részének ez nem esett le...

Adam a kaller 2009.09.14. 09:53:11

@ZBR: De ha nem lett volna BKV-s cuccban úgy helybenhagyja mint a lovat...Emeljük csak piedesztálra...
süti beállítások módosítása