Amit most elmesélek pénteken történt. Rombol befelé a másik tanulócsapat velem a vonat fedlézetén Mátyásföld, repülőtérre, amikor elköszönök a csapattól, (a mi vonatunk műszakilag megadta magát) és lehúzza az egyik osztálytársam a vésznyitót. Jön a nyugdíjas néni, hogy ő bizony felszáll a szolgálati vonatra, amikor mögöttem becsukódik az ajtó. Mondom neki, hogy ne fáradjon, mert a vonat utasokat nem szállít. (Kiírva előlre és hátulra a célállomás helyére: "SZOLGÁLATI VONAT") Hőbörögva szól vissza a néni, hogy erre bezzeg van a BKV-soknak pénze és ideje... Én szelíden mosolyogva csak annyit reagáltam, hogy igaza van, a kezdő járművezetők kerüljenek egyből ki utasforgalomba oktató nélkül, és nézzük meg, mi lesz, mindenféle gyakorlás nélkül. Biztosan ő is teljes mértékű biztonságban érezné magát...

A néni ledöbbenve állt félre az utamból és úgy nézett rám, mint egy marslakóra, amikor elköszöntem tőle. Ezzel mentem a dolgomra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr231112818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZBR 2009.05.10. 13:14:24

Életképtelen volt a néni...

MTBence 2009.05.10. 19:07:25

Szerintem a néni fel sem fogta, hogy szolgálati vonat. Hiába van az kiírva, csak látja, hogy jön a HÉV, ami - szerinte - elviszi. Amúgy, csakhogy általánosítsak: az öregek nem szokták nézni, hogy mi jön. Felszállnak rá, s a járművön megkérdezik, hogy például: "Ez melyik busz?". Ezt tapasztalatból mondom.

Chris von Bone 2009.05.11. 08:59:54

Majd megszokjátok! Azt szokták mondani, ha jönne egy zöldre festett elefánt az oldalán fehér csíkkal arra is fel akarnának szállni.

öldpokee 2009.05.11. 15:36:06

Szerintem ha tengeralattjáró lenne kiállítva Cinkotán, sokan arra is felszeretnének szállni, hát ha Gödöllőre megy!!!!

öldpokee 2009.05.11. 15:53:34

A nyugdíjasoknak alapvető szokásuk, hogy mindig sietnek-rohannak az akciós csirkefarháttal megrakott utánfutójukkal a vonat elé-után, aztán amikor felszállnak, rögtön megakarnak halni ha nem adják át nekik a helyet, de az utánfutót a vezetőállas ajtajában hagyják mert szerintük, nehogy mán tovább kelljen cipelni kb 2 métert!!!! Sietnek-Rohannak a számukra nem létező jövő felé, akár még az életük kockáztatásával is!!!! Figyeljünk rájuk, ha már ők nem figyelnek semmire és senkire!!!! Üdv! Oldpokee

öldpokee 2009.05.11. 16:00:47

Bocs! Oldpokee vagyok, nem tom017 csak egy a gép és valamiért ezt adta be!!! Üdv! Oldpokee

Chris von Bone 2009.05.11. 19:45:45

@öldpokee: Ez a szöveg valahonnan nagyon ismerős nekem! :DDDDDDDD
süti beállítások módosítása