A tegnapi szolgálatomban más is történt ám...

Első kanyarom előtt szólt rádión a járművezetőm, hogy az Örsön egy utast, aki -feltehetőleg részegen- az utasfolyosón durmol. Segítséget kért a diszpécsertől az utas eltávolítására.

Beállt a vonatom Cinkotán (titkon bíztam benne, hogy az eset a csömörin történt és nem az én gödöllőimen...) és látom futni a vonatom felé a nappalos és az éjszakás diszpécsert, valamint a tartalékos járművezetőt. Elrohannak mellettem se szó se beszéd, meg sem állnak az utolsó kocsiig. Ekkor már sejtettem, hogy az enyém az érintett vonat és a szolgálat első pillanatai már nem úgy indulnak, mint a kéjhömpöly.

Miután elszívtam a cigimet a peronon, amire még a vonat érkezése előtt gyújtottam rá, látom, hogy a három mellettem elrohanó már emeli le a delikvenst, aki a peronra érve feltámadt szervezete poraiból. Természetesen azonnal megkezdte a vonatra való visszaszállást. A diszpécserek épp azt ecsetelték neki, hogy milyen pozícióban volt kiterülve, mire hátraértem.

Az utas természetesen -kissé borgőzös hanggal- követelte, hogy engedjék elmenni a vonattal. (Ez alatt az Ostoros úti sorompó is zárva volt, úgyhogy már szerintem ott is kezdett a hangulat a tetőfokára hágni...) Kezdett már több utas is jelentkezni önkéntesen rövidre zárni a helyzetet. ("Lerúgjam főnök?") Ekkor jött a diszpécser mentőötlete. Akkor visszaszállhat a vonatra, ha meg tudja venni a menetjegyet. Csávókám tétován elkezdett keresgélni, "hol van az az ezres?!" jelligére.

Minekután újabb percet vártunk egyre fogyó türelemmel, a diszpécserekkel kórusban mondtuk, hogy szálljon le, a következő vonat fél óra múlva indul, addig keresse elő a pénzét. Miután letántorgott a vonatról, a toronyból már pont jött a türelmetlen rádiózás, hogy az Ostoros úti sorompó már 5 perce le van zárva. Megyünk már, vagy felnyissa?

A diszpécser csak annyit mondott válaszként, hogy a problémát kezeltük, indulhat a vonat...

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr41901562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása