A vágányzár alatt, amikor megérkezünk Kerepes végállomásra, a motorvezető, a kalauz és a forgalmista is hangsúlyozza, hogy figyeljék az utasok a pótlóbusz jelzéseit. Ennek ellenére figyelmetlenek mindig akadnak.

Ilyen esettel volt szerencsém találkozni szombaton is. Egy hölgy a párjával felszállt a H2-es buszra velem együtt, holott a HE előtt álló fővizsgáló kolléga kihangsúlyozta, hogy az ő busza megy közvetlenül betérések nélkül Gödöllő irányába.

Az utas felháborodva károgott, hogy neki miért nem szólt senki, hogy az a busz nem egyből Gödöllőre megy. Közöltem vele türelmesen, hogy hangosan tájékoztattuk az utasokat, valamint a buszok iránytábláján is fel van tüntetve, hogy milyen járaton tetszik ülni.

Ki kérte magának, hogy nincs feltüntetve a buszon, hogy betér Szilasligetre és Mogyoródra. Erre én csak annyit mondtam neki, hogy olvassa fel, amit a viszonylatjelzőn lát.

H2 Kerepes-Gödöllő. Mondtam neki, hogy nézzen egy sorral lejjebb... Akkor nézi, hogy Szilasliget és Mogyoród neve van felkarcolva a táblára zárójelben. Meg mutattam neki a másik táblát, mivel minden betérős expresszbe fordult... "HE Kerepes-Gödöllő KÖZVETLEN GYORSJÁRAT"

Ekkor csendben maradt... Egészen Gödöllőig. Amikor a Szökőkút megállóból visszasoroltunk a forgalomba, és beálltunk a balra kanyarodó sávba, megkérdezte, hogy miért nem nyitja ki a buszvezető az ajtót, hisz ott a HÉV megálló. Mutattam neki, hogy ott van mellettünk egy másik forgalmi sáv. Mondtam neki mellé, hogy azért, hogy ne üsse el egy másik autó...

Követelte, hogy a busz álljon meg a Szabadság téren, mert "szemétség", hogy a HÉV megállótól távol áll meg a busz. Közöltem vele, hogy a következő megálló amúgy is Gödöllő, Szabadság tér, tehát nem értem a probléma gyökerét. A busz befordult a főútra, beállt az öbölbe és mielőtt ajtót nyitott volna mutattam a túloldalra, ahol az utas döbbenten látta a Szabadság téri megállóhely "B" peronját. Megköszönés és bocsánatkérés nélkül leszállt.

A maga hatvan évével is tud tuskó lenni az ember. És még neki állt feljebb...  

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr352687009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2011.02.24. 11:58:57

Ezek al egveszélyesebbek. És persze ha finoman rá akarod vezetni, h téved akkor jön az "ezek a mai fiatalok" meg az engem egy taknyos kölyök ne oktasson ki, én már leéltem 70-80 évet ezért mindent mindenkinél előbb/jobban tudok. Persze attól h, leél 80 évet egy faluban nem okosabb lesz csak szénaszagú.

Traktoros 2011.03.08. 20:53:51

Van, akinek a szar sem elég büdös. Ez van. :P
süti beállítások módosítása