Tízezres kérdés

2010.12.01. 09:21

 Van olyan, hogy az utas olyan becsületes, hogy azon már magam is meglepődöm, pedig alapjában véve ritkán szoktam hátast dobni az emberektől. 

Volt egy hölgy utasom fizetésnapon, aki az első gödöllői kanyaromban próbált meg nálam húszezressel fizetni. Gondolom nem kell mondanom, hogy nem kicsi fejtörést okozott nekem, de a saját tárcámat is bevetve visszaadtam neki a nagy pénzből. Mint kiderült, rosszul.

Nekem is gyanús volt, hogy mintha többet adtam volna vissza, miközben gondolkodtam Tölgyes után. Kezdtem beletörődni, hogy megrövidítettem magam nem is kevés pénzzel, amikor Gödöllő, Erzsébet parknál hátraszaladt egy utas, majd megszólított és kezembe adott tíz ezer forintot. Mondta, hogy sokat adtam vissza, ám neki itt kellett volna leszállnia. Ezt sajnos már csak akkor említette, amikor a vonat már kihúzott a peron mellől. Nem győztem neki hálálkodni a becsületessége miatt...

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr72485282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása