Gödöllő Erzsébet parkra érkezett a vonat. Egyetlen ember állt a peronon, a vonatot már oda-vissza ledolgoztam. Amikor kinyíltak az ajtók, felálltam addig kényelmes ülőhelyemről és hangosan köszöntem.

A reakció nem maradt el, flegma modorban, köszönés nélkül folytatódott a párbeszéd:

Utas: "Csak egy megállót megyek."

Ezek után sunyi vigyor kíséretében visszacsengettem a vonatot. Az ajtók kinyíltak és csak ennyit reagáltam. "Helytelen a hozzáállása. Gyalog, vagy vonattal szeretne egy megállót menni? Amennyiben vonattal, a diákjegyre 80 forintot szeretnék kérni."

Úgy fizette ki a jegy árát (ezressel), mintha a fogát húznák. Mondtam neki, hogy legközelebb érdemesebb lenne a "Szabadság térig kérek egy diák jegyet!" mondattal próbálkoznia, természetesen köszönés után. Mivel megérkeztünk, még elköszöntem tőle. Biztos mocsok voltam, de van az a bicskanyitogató stílus, amivel szemben már én sem vagyok a szokott türelmes.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr212203392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2010.08.06. 13:26:46

IJ kártyát neki.

Az a megállóköz túró van vagy 600 méter nyáron simán lesétálható. Nem egyszer megtettem mikor az orrom előtt ment el a végen a vonat. Elindultam gyalog a vonal mentén és Böskeparkig simán elértem sietség nélkül és még így is sokat kellett várni a vonatra, már majdnem odaértem mikor láttam elhúzni a végállomás felé. mire onnan visszaért. Azért Szentjakabig nem indultam el gyalog, mert az a leghosszabb megállóköz és út sincs a vonal mellett.

Legalább lett volna annyi esze, h nem oda száll fel ahol vagy. Felérhetné ésszel, h középre kell szállni mert vagy az első vagy az utolsó kettőben van a kaller mire odaér az esetek 90%-ban.

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2010.08.06. 15:26:55

@Adani: Nem ismered a munkastílusomat. Ha csak egy utas van a peronon, utánamegyek... Akár két kocsit futva is. Sok kicsi, sokra megy. És akkor még durcás is vagyok, hogy szaladgálhattam... :D

Adani 2010.08.07. 17:30:45

@Dió, a kaller:

Láttalak párszor mikor még Gödöllőn dolgoztam és naponta ingáztam, de ilyet nem láttam. Viszont tény, h azon kevesek közé tartoztál, akik már a végállomáson ellenőrizték a jegyet. Volt, aki Palotakertig vagy akár Tölgyesig nem dolgozott, mondván úgyis rövidek a megállók és úgyis leszáll a következőnél.

Így viszont ha még indulás előtt kéred a jegyét nincs a következőnél leszállok kártya, mintha menet közben érnéd utol.

Kiraaa 2010.08.08. 01:10:51

@Dió, a kaller: Nagyon jó a munka stilusod:)Nem lehet senkinek panasza:)

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2010.08.08. 12:41:32

@Kiraaa: Dehogynem! A lógni szándékozóknak. :D:D:D
süti beállítások módosítása