Ez egy teljesen egyszerű mondat, lyukasztgattam is ki a kiegészítő jegyet Gödöllőig és annak rendje és módja szerint vissza is adtam az ötszázasból.

Igen ám, de már a következő utassal is végeztem, amikor az utas odajött hozzám, hogy rosszul adtam vissza. Ennek fele sem tréfa, meg is néztem a tenyerében lévő pénzt, majd mondtam neki, hogy nézze meg milyen jegyet kapott. Erre elkezdte fújni, hogy ő mindig 305 forintot szokott fizetni, merthogy itt szállt fel Kórháznál. Hoppá. Visszakérdeztem tőle, hogy Gödöllőn belül melyik megállóig utazik. Szabadság teret válaszolt, ami tényleg 305 forintba kerül a kórháztól. Ám azt azért említhette volna, hogy melyik megállók között szeretné igénybe venni a szolgáltatást. Nem vagyok sem jós, sem orákulum. A "Gödöllőig kérek egy egészet" mondta számomra még mindig azt jelenti, hogy városhatártól, vagy az Örstől. 

Tanuljunk már meg jegyet venni, hogy elkerüljük a félreértéseket!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr52153699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiraaa 2010.07.17. 07:36:54

Igen ez menne is ha tudnák hova mennek,meliyk megállóban száltak fel,milyen irányba akarnak menni.De az itt a gond hogy az emberek nem gondolkoznak mielőtt valamit csinálnak.Meg nem kellene átverni a kallert mert csak ő jár rosszul,nem az aki a munkáját végzi.

kacsa. 2010.07.19. 21:49:07

Nekem még csak Gödöllő fele sikerült Ilonatelepig jegyet kérnem. Korán volt, na.

Vyca 2010.07.21. 01:05:13

Nem vagy orákulum sem telepata, de azért van a kis szád, hogy megkérdezd. :P Mert az utas lehet.. hmm... most csak olyan jelzők jutnak eszembe, amit nem kellene így leírni, és fáradt vagyok gondolkodni.. szóval elvárhatja, hogy tudd mire godnol, mert ő az Utas, de eszecskédnek Neked kell lenni, mint a Szolgáltató helyi atyaúristenének.. :P
süti beállítások módosítása