Fair play-díj 2.

2010.07.11. 18:06

 Tegnap az egyik utasom Gödöllő, Szabadság tértől kérte a diák jegyét Szentjakab megállóhelyig. Már lyukas volt a jegye, amikor mondta, hogy nincs nála elég pénz. Ki is pótoltam saját zsebből, mondván, majd legközelebb megadja.

Ma ismét találkoztam Vele. Önként és dalolva mondta, hogy tegnap lógott nekem. hirtelen nem is emlékeztem már rá. Amikor említette, akkor kezdtem el kapizsgálni, hogy jé, tényleg.

Megköszöntem Neki a becsületességét, miután elintéztük az aktuális út viteldíját, majd mosolyogva továbbálltam. Néha ilyet is tapasztalni. Legyen ez mindenkinek példaértékű.

A lánynak pedig még egyszer köszönöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr792144832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vyca 2010.07.21. 01:00:39

Azért ezen a blogon nem e az egyetlen pozitív csalódás az elmúlt negyed évben.. 8-)
süti beállítások módosítása