Igen, az előző posztom és ez között az a közös, hogy a kis mellékvonalról, a csömöriről szól. Sokan próbálnak arrafelé sunnyogni, ma volt olyan is, aki megbukott. Cinkota alsón próbált meg engem megkerülni az egyik utas, de természetesen szokásomhoz híven VISSZAszálltam hozzá.

Ekkor mutatta meg az utas az egy HÓNAPJA lejárt bérletét, majd amikor kibökte, hogy nincs nála az utazásra 400 forint (vonaljegy, plusz diák kiegészítő), közöltem vele, hogy ez a végállomás.

Leszállt és én vissza, kínosan ügyelve arra, hogy figyeljem: visszaszáll-e? Nos, mint a motorász elmondta, megpróbálta... Csak hát én kivártam a vinnyogó késleltetését és amikor behúzódtam a kocsiba, bevágódtak az ajtók. Így az utas ottmaradt Hoppon, illetve Cinkota alsón.

A következő vonat kalauzával egyeztettem, hogy is néz ki az utas. Arra a vonatra fel sem tudott szállni. Pechére nem indult el gyalog. Pedig addig a vonatig eljutott volna Árpádföldig, vagy Szabadságtelepig. (Tapasztalatból mondom, már nem egyszer sétáltam arra.)

Talán tanul a leckéből.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr331992383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vyca 2010.05.11. 13:57:36

Néha kegyetlen tudsz lenni. :D Kegyetlen és igazságos..? ^o)
Ha nem lenne mindig bérletem, az érintett helyében nagyon utálnálak... :)

Adani 2010.05.11. 14:19:38

Én is sétáltam arra és én is a síneken meg mellette mikor bejártam azt a vonalat, mondván spórolok aj eggyel. Szabadságtelepig elmentem gyalog. Árpádföld előtt még a vonatot is simán leelőzöd gyalog 5 km/h-s lassújelet is láttam ott ( vicc, egyszer kipróbálom ,hogy bevárom a vonatot és versenyzek vele gyalog még az is lehet, hogy leelőzöm). Akkor nem is volt a vonaton kaller. Az úticél a csömöri szárny bejárása volt, ami meg is történt lesétáltam a síneken a Kistarcsa kórház és Ilona közötti váltóig, ahol kiágazik ez az összekötő felsővezeték nélküli vonal. Simán eljutott volna Szabadságtelepig gyalog, de hát a pestieknek nem megy a gyaloglás nekem mint vidékről származónak meg se kottyan 3-5 km gyaloglás, vidéken nincs ám minden sarkon tömegközlekedés itt gyalogolni kell.

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2010.05.11. 14:19:50

@Vyca: És ezzel nem is lennél egyedül. Nem mellesleg megmondtam neki, hogy nem azért lett leszállítva, mert a bérlete már egy hónapja csak egy papírdarab, ami SEMMIRE nem jogosítja fel, mert előfordul, hogy az ember otthon hagyja. A szaladgálás az, amit nm kultiválok.

Adani 2010.05.11. 14:57:58

@Dió, a kaller:

Jó dolog ám az átszállogatás mindig másik kocsiba, de ha a kaller nem ma kezdte kiszúrja. A Gödöllőin sűrűn látni. De akinek van egy kis sütnivalója az kicsit okosabban csinálja és akkor pár megállóig 100%-os, de nem akarok ötletet adni elvégre ide is kell poszt szülessen. :)
De Gödöllőn belül pl. sokan használják ingyen a HÉV-et nem kel lhozzá sok ész és kivédhetetlen gyakorlatilag, de hát a végállomástól Böskepark az gyalog is max. 2.5-3 km.
süti beállítások módosítása