Palotakerti meglepetés

2010.01.27. 18:31

Nem szeretem, ha az utasaink azt hiszik, Gödöllő belterületén díjmentes a HÉV, ezért én mindig elindulok már a végállomástól dolgozni, kifelé pedig Palotakertig csak akkor állok meg, ha nincs utas. (Palotakert és végállomás között már én sem dolgozom a végállomás felé, mert az utasok többsége cinikusan csak annyit mond: A következőnél leszállok. Na ez a másik kedvenc mondat.)

Így kerültem ma reggel is az első kocsiba Gödöllő Palotakert állomásra, ahol bőszen csináltam a papírmunkámat, zártam le az adott vonatszámot. Palotakerten felszállt egy lány, majd mikor már a végállomásra lassítottunk, odaszólt nekem, hogy szeretne egy jegyet venni, mert nem indul a vonattal visszafelé, Budapestre nagyvasúttal megy tovább. Meglepetten kiszolgáltam, majd gratulált a bloghoz (a táskámon a DIÓ pulcsifeliratú maci árulkodott).

Köszönöm, hogy becsületességével és kedves szavaival feldobta az álmos reggelemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr581707137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2010.01.27. 19:36:44

Palotakert és a végállomás ( de a szabitér-végállomás között is) nem érdemes hévre szállni ha nincs bérlete az embernek. Gyalog se távolság, többször is megtörtént, h miután még épp láttam a HÉV-et elmenni elindultam gyalog a sínek mellett és simán Böskeparkig elgyalogoltam a következő vonatig. Szabitér és Palotakert között meg olyan lassú, h gyalog is le lehet hagyni ha kicsit rákapcsol az ember. Palotakertig meg elsétálni a végtől 3-4 perc vagy még annyi se, párszor elsétáltam mikor láttam, h még nincs bent a vonat, és simán odaértem addigra mire a vonat. Gödöllő belterületén kb. 2 km lehet a HÉV mentén azt meg hamar le lehet gyalogolni.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2010.01.27. 20:47:36

Óóó, mea maxima culpa, én mégis megteszem néha, ha nehezen megy a felkelés, és lusta vagyok. =) Ez a mai egy ilyen reggel volt. (Merthogy én voltam az, akiről szó van.)

VakondM 2010.01.27. 23:29:03

@Kiddy: Akkor most híres lettél! Valld be, hogy csak ezért csináltad :)

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2010.01.28. 10:25:47

Vakond, psssszt! =D Ne áruld el az összes titkomat! =D

VakondM 2010.01.29. 14:23:14

@Kiddy:
De ennél többet nem is tudnék elmondani :-# :p

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2010.01.29. 15:07:14

@Kiddy: Hopp! Most lebuiktál! :) Nem tudtam, hogy pont egy aktív kommentelő köszönt rám! :)
süti beállítások módosítása