Szintén mostanában történt az eset, majdnem helyből meg is ugrottam utána a tripla-axelt (nem, nem fogom prezentálni). Ballagunk a a vonaton Sashalom magasságában, nézegetem a tiritarka papírfecniket, amiket mutogatnak nekem (kéket-zöldet-sárgát), majd az egyik hölgy a bérlete érvényességét (véletlenül?) pont úgy takarta, hogy semmit nem láttam belőle. Megkértem hát, hogy legyen szíves még egyszer megmutatni a szelvényt, amiről később kidertült, hogy már nyáron lejárt. Magyarázat: Biztos a másik bérletigazolványom tettem el otthon... (Meglepő, minek neki kettő?) Sebaj, van nála valahol egy vonaljegy. (Ez már így felettéb úgy néz ki, hogy hülyére vagyok véve, ha van érvényes bérlete, miért van nála a táskájában mindíg "tartalék jegy"?

Átadja a "Vész esetén betörni" rejtekzsebben lévő gyűrött ezer éves vonaljegyet, amit éppen lyukasztanék, amikor meglátom, hogy azt már látta előttem egy digitális lyukasztó, bár a festéknyom elégé nehezen kivehető volt, amit rábélyegzett, meg már olvashatatlanra kopott rajta. Azért beleütöttem két lyukat, hogy a hetes buszon ne lehessen elsütni, majd kértem egy másik, steril jegyet, kérésére megmutatva a bélyegzés helyét.

Mivel másik vonaljegy nem volt nála (már eddig is nagyon kedves voltam, mert már két alkalmat adott a pótdíjazásra: érvénytelen bérlettel, majd érvénytelen jeggyel utazott) így Mátyásföld, Imre utcánál kénytelen volt elhagyni a vonatot.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr931558931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vyca 2009.11.28. 19:15:15

"miért van nála a táskájában mindíg "tartalék jegy"?
Nálam is szokott lenni általában, pedig nekem mindig van bérletem. Ez nem ok a hülyére vételre. A többi stimmel.

AB Studios 2009.11.28. 22:33:58

Van a tárcám, amiben a bérleteim (budapesti + kiegészítő) vannak. Emellett mindkét táskámban lapul két-két tartalék vonaljegy, ha esetleg otthonfelejteném, ne adj' Isten, napközben ellopnák a tárcám.

kacsa. 2009.11.28. 23:02:47

"Végszükség esetére" jegy nálam is szokott lenni. Arra az esetre, ha elfelejteném a lejárat előtt megvenni az új bérletet.

MTBence 2009.11.28. 23:52:32

Nálam is van/volt a bérlet mellé mindig egy-két jegy, hátha szükség lesz rá. Szerintem ez egy normális bebiztosítás, meg aztán hátha olyan helyre vetődik az ember, ahová nem érvényes a Bp Bérlet.

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.11.29. 16:17:05

@Vyca: @AB Studios: @kacsa.: @MTBence: Így már értem... :) Mondjuk nálam nem szokott tartalék jegy lenni, eddig egyszer szívtam meg miatta. Otthon felejtettem az utazásim... :S Azóta inkább a mindig nálam lévő övtáskámban lapulnak az ilyesmik... A táskáimat és a kabátjaimat váltogatom...

VakondM 2009.11.29. 17:18:42

@Dió, a kaller: Arról már ne is beszéljünk, hogy a jó rendőrnél is mindig van két jegy.... ;)

Ákibard! 2009.11.30. 19:43:15

"(Ez már így felettéb úgy néz ki, hogy hülyére vagyok véve, ha van érvényes bérlete, miért van nála a táskájában mindíg "tartalék jegy"? "

Igazából nálam is volt 2. Most már csak egy :D Pont egy héves eset miatt.

A Ráckevei hévre szálltunk fel hét közben, amikor jött a jegyvizsgáló. Teljesen nyugodtan mutattam a bérletem, mert mindig van, meg is köszönte, épp tettem volna el, amikor megkért, hogy mutassam meg mégegyszer. Akkor láttam, hogy előző nap lejárt....

Mondjuk rendes volt, rögtön mondta, hogy ad vonaljegyet, de megköszöntem ilyen esetre tartogattam a kettőt... :)

Tehát jól jön néha...

Amúgy annyi volt, hogy hétfőn visszajöttem Győrbe, ám kedden szakprogram pesten és vissza hirtelen felindulásból vonattal mentem. Elfelejtettem a bérletet...

Vyca 2009.12.01. 19:06:11

@Dió, a kaller: Mintha arra az esetre emlékeznék... ;)

Adani 2009.12.07. 15:27:10

Nem szoktatok ti kallerok Cinkotánál leszállni?

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.12.09. 11:21:24

@Adani: Attól függ, melyik vonatról. A munkarendünk (fordáink) szólnak Örs vezér teréig is egyes vonatok esetében.

ZBR 2010.01.16. 13:07:05

@Adani:
Szeretnél bliccelni kis nyomi, mi?!
süti beállítások módosítása