Re: Én így szeretlek

2009.06.24. 17:08

Sziasztok! Gondolom nem vagyok egyedül azzal, hogy a saját vonalam iránt kiugróan nagy szeretetet érzek, ezt megmutatta már Ádám is, csak ő a Ráckevei vonallal. Engedjétek meg, hogy bemutassam a Gödöllői HÉV-et, hogy számomra mit jelent, az én szememmel hogyan néz ki. (Kalauzi múltamból is láthattok fényképes bizonyítékot... :P)

Nem csak egyszerű vonatok, hanem a mindennapjainkat, a második otthonukat jelentik ezek az öreg masinák, a pálya, az állomások. A második családunk pedig a kollégáink, akik egyben az esetek többségében nagyon jó barátaink is.

Hadd kedveskedjem hát ezzel a videóval. Jó szórakozást és kellemes utazást kívánok! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr311205986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adam a kaller 2009.06.24. 18:15:38

Grat, az aláfestő zene nagyon sokat jelent nekem is, és nagyon hangulatos...

Minusz 2009.06.25. 16:10:25

bezzeg ha én csinálom ami az első képen van akkor leszállítanak:D

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.06.25. 19:34:12

Valahol aludni kell éjszakás műszakban a vonaton nem? Az ülésen, hogy ki ült az bizonytalan... :) A csomagtartón max. vastag por van... ;)

Vyca 2009.06.26. 19:06:22

Ebben a hangszerelésben ez a dal olyan kocsma-fílinges... :s
Engem nem lehetne rávenni, hogy a kalptartón aludjak. Én elférek az ülésen! :P

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.06.26. 20:30:58

@Vyca: No igen... TE elférsz... :) Mondjuk a hátsó üléssoron még én is kényelmesen... :) De ott huzat van... (Réges-rég lehegesztett átjáróajtók emléke... :))

Amúgy jól felöltözve nem böki a bordádat a kalaptartó rudazata... Vagy vigyél pokrócot... :)

Motorászként meg leveszem a ZK (zárkapcsoló) szekrény ajtaját, és megvan a franciaágy... :) Hallottam olyan motorászról is, aki például éjszakásba függőágyat vitt... ;)
süti beállítások módosítása