Ma történt az eset, nincs 2 órája. Pesterzsébettől csak Dunaharaszti külsőig kellett dolgoznom, onnantól egy másik kalauz vette át a vonatot. Szóval Haraszti után már szolgálaton kívüli jegyvizsgálóként leültem beszélgetni az egyik civil kollégámmal. Szigetszentmiklós és József Attila telep között szilánk csörgést hallottam a hátam mögüli "tér" felől. Két pillanatig azt hittem hogy esetleg a meleg vagy egyéb elektromos hiba miatt egy fénycső durrant szét. De hamar rájöttem hogy nem: valaki(k) kintről betörté(k) a negyedik kocsi egyik ajtajának ablakát. A közelben egy idősebb úr tartózkodott, akihez azonnal odamentünk felmérni az állapotát. Azt mondta hogy nincs különösebb baja, a kollégám vele maradt, én előre szaladtam a járművezetőnek és a szolgálatos jegyvizsgálónak szólni. Azonnal értesítette a diszpécsert, majd hátra jöttek velem az úrhoz. Ekkor ő már lent volt a peronon. Megkérdezte a motorász hogy kér-e orvosi ellátást, de szerencsére különösebb baja az ijedtségen kívül nem esett. Hangsúlyozom, nagyon nagy "SZERENCSÉJE" volt, mert ha mondjuk egy kicsit közelebb állt volna az ajtóhoz, lehet hogy TRAGÉDIÁVAL végződött volna az eset. Elszomorít hogy vannak olyan emberek akik képesek más életével játszani, nem gondolnak bele hogy cselekedeteiknek mekkora súlya van, meggondolatlanok, és megkérdőjelezem azt is hogy ezek egyáltalán emberek. De még állatok SE!!! Intelligencia hányadosuk értékét veri a pH-juk. Ezek az emberek rosszabbak akármelyik bliccelőnél!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr231069446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

icceman 2009.04.16. 22:27:14

"Ezek az emberek rosszabbak akármelyik bliccelőnél!!!"

Ez tetszett. A kollégám asszem 4 éve jár be Harasztiból naponta és saját bevallása szerint a két kezén megszámolhatná, hányszor kellett jegyet vennie:)
Úgy látszik még soha nem találkozott a szigorú Adam kallerral.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2009.04.16. 23:25:25

Ez igaz. Ennél z állatnak is több esze van.
Amúgy kintről bedobja az üveget, és majd ő lesz az, aki felszáll, nem vesz jegyet, és karcolja az üveget. A fészkébe sz.rik. Az ilyet szívesen lábközön billenteném...

radiocsend 2009.04.16. 23:50:51

en emlekszem arra, h volt mar ilyen halalos eset, ugyanez volt, hogy kovel bedobtak az ablakot es egy ablak mellett ulo 4 eves kisfiut talalt el, es a nagyanyja, aki vele volt, sirva meselte, h folyt ki az agyveleje, meg minden. es akkor erte kis kritika a MAV-ot is, mert csak nagyon sokara tudtak ertesiteni mentot, vagy valami ilyesmi, regen volt, akkor meg nem voltak mobilok. sem.

PerverzBabi · http://perverzbabi.blog.hu/ 2009.04.17. 05:19:53

Kb. 15 éve emlékszem a híradásokból a gyakori kődobálásokra. Asszem egy tizenévest sikerült is kinyírni vele. Sajnos bárhol, bármikor meghalhatunk.

Zigi 2009.04.17. 07:15:42

Nagy tételben mernék fogadni az elkövető(k) nemzetiségére...

szajberpiraty 2009.04.17. 07:26:26

@radiocsend: A kisfiú állt az ablakban, és úgy találták fejen, de végül is ez mindegy. Mivel nem kapott időben segítséget, meghalt a nagymama kezei között. Azt nem tudom, hogy az elkövetők meglettek-e.

Mahoni 2009.04.17. 07:47:55

Én is ott ültem a HÉV-en s meglepődve vettem észre, hogy a mögöttem lévő kocsiból vérző fejű ember száll le József Attila megállóban. Rögtön bevillant, hogy láttam 4 suhancot kart lendíteni. Nem messze tőlük láttam egy ismerőst is, akit felhívtam, hogy esetlegesen tudja-e kik voltak. Igen , tudta. Szigetszentmiklósról a Zsebeházi család 18év alatti tagja volt az egyik "állat"!

fric 2009.04.17. 08:05:04

@Mahoni: Mahoni! Ezt az infót esetleg jelezhetnéd a police.hu-nak is. Ha tényleg igaz, és nem alaptalan vádaskodás.
Egyébként az ilyen sz*ros kölköket jól el kellene picsázni. Fel sem fogják, hogy ártatlan embereket is megölhetnek. Egyébként is: miért dobál, rongál?

Andie 2009.04.17. 08:11:13

Kicsit bulvárosra sikerült az írás (sok Bors-ot olvasol? :) ), minek a nagybetű? És főleg idézőjel? "SZERENCSÉJE", TRAGÉDIA...
De amúgy jó a sztori, kár, hogy nem volt lehetőség visszasmenni, elkapni a vandálokat. Mahoni infója alapján akár el is lehetne indulni.

Én az autópályán fosok azóta, mióta az a sok felüljárós dobálós eset volt. (németeknél ugye egész farönköt löktek le az autók elé)
Amikor látom, hogy valaki ott áll a felülrájón a sávom felett, akkor inkább átmegyek a másik sávba, mert félek, hogy nem csak nézelődik...

hammasz 2009.04.17. 08:37:38

Jó tíz éve történt egy hasonló eset velem is, ugyanott, valahol Erzsébet vagy Haraszti tájékán a vonaton. Elég lassan ment a vonat és ketten álldogáltunk a peronon, amikor hatalmas durranást hallottunk és minden tele lett üvegszilánkkal. Hirtelen azt sem nagyon tudtuk, hogy mi történt, de kiderült, hogy egy öklömnyi követ basztak be az ablakon. Jött a kalauz, kérdezte, hogy történt-e sérülés, nekem egyáltalán semmi, a másik srácot csak súrolták a szilánkok és csak horzsolásai voltak, de persze mind a ketten baromira megijedtünk. Azt mondta a kaller, hogy képtelenek tenni ez ellen bármit is, elbújnak a kölkök a bokrok mögött és dobálnak. Nem tudom, milyen lelkivilága van az ilyennek.

moszkvicsslusszkulcs 2009.04.17. 08:39:09

A norvég gyerekek kedvenc foglalatossága, a vonatok kővel való dobálása iskolaidőben. Minden nap vonatozok, elég gyakran előfordul.

Mária 2009.04.17. 08:42:24

@PerverzBabi:

Mi az, hogy "sajnos bárhol, bármikor meghalhatunk" ???

Elég sok embert tartunk elég sok pénzért ahhoz, hogy az ilyen kis tetveket elkapják és olyan büntetést szabjanak ki rájuk, hogy az összes többi kis tetűnek elmenjen a kedve a dobálástól.

Sean 2009.04.17. 08:43:16

@moszkvicsslusszkulcs: Az vicces lenne ha unatkozó gárdisták dobálnák inkább a HÉV-et norvég gyerekekkel. Gyerekek... fattyak.

Mária 2009.04.17. 08:44:16

@Zigi:

Ne gondold... az ilyesmit az alsóközép utcára kicsapott kisköcsögök csinálják, akik egyébként a tanarak rémei és a mama kedvencei szoktak lenni.

Sean 2009.04.17. 08:44:31

@Mária: Cigányokról beszélünk. Láttál te már elkapott cigányt? Naugye. Majd ha a proli gyereke fog dobálni, hidd el elkapják meg lesittelik. A cigányoknak meg mindent szabad.

Mária 2009.04.17. 08:47:26

@Sean:

Te lehet, hogy arról beszélsz, én nem arról beszélek.

Van rálátásom, a tanárkodással hagytam fel jópár éve.

horiginal · http://zavarock.blog.hu/ 2009.04.17. 08:48:06

@icceman: A kollégád valószínűleg tudja melyik kocsiba száll a kaller. Onnan csak egy megálló és már pest, oda meg jó perti bérlet.

horiginal · http://zavarock.blog.hu/ 2009.04.17. 08:49:27

@Mahoni: Kéne már ezekkel valamit csinálni... kár hogy a rendőrség is fosik tőlük. Nagy a família...

mqqq 2009.04.17. 08:55:25

Nem bántás, de milyen az a civil kolléga? :D

horiginal · http://zavarock.blog.hu/ 2009.04.17. 08:56:12

@Mária: Ha Mahoni infoja igaz hogy ez a környéken hírhedt Zsebeházi volt, akkor ezek nem alsóközép kicsapottak. A kicsapottak mondjuk lehet igaz, de ezek azok akik 40-en akarnak megverni ha az útjukban állsz. Saját tapasztalat...

phaidros 2009.04.17. 09:10:11

Erre ideális büntetési forma lenne a keleten igen népszerű kövezés. Én támogatnám.

Mahoni 2009.04.17. 09:14:24

@horiginal:
Igen ez az a család ami ha látszatra nem is romak, de a vér ami bennük van az az! 1 panelben laknak vagy 15en. S mint írtam 18 év alatti volt az elkövető, amivel ha jól tudom sok mindent nem tudnak csinálni. A kis késes és bandája éjszaka csavarog a városban. A sündörségnek meg mit mondhatnék? Láttam egy ismerősőmet, aki látta őket, de az ismerősöm nem akar a kapitányságra járkálni, és esetlegesen felvállani azt , hogy a család kése a bőrét éri?

Q-rious 2009.04.17. 09:21:51

Én őrzök otthon egy ilyen követ "emlékül". Úgy húsz évvel ezelőtt fél méterre húzott el a fejemtől a vonaton. Nem kicsit kaptam frászt... Erről az esetről természetesen nem tudok semmit, de egyébként @Máriával értek egyet, szoktam látni ilyen kölyökbandákat, és egyáltalán nem a legalja kölykök. Pár hete láttam kettőt, éppen követ raktak a sínre. Anyuciék biztos meglepődtak volna, ha elkapja őket a rendőr, ruházatból és egyebekből inkább felső középnek tűntek...

Dr.Bio74 2009.04.17. 10:10:48

8-10 éves koromban én is csináltam ilyet, bár nem kővel, hanem tojással, és buszra. Oszt roppant nagy pofonokat kaptam az úriembertől, aki levadászott minket. Aztán apukámtól is, miután átadott neki. Apukám megköszönte a segítséget, oszt a pofon után magyarázott is.
Legközelebb mi állítottuk le azt a csávót aki ismételten fel akarta újítani a tevékenységet. Hova lett az a világ, ahol az éretleneket még útba lehetett igazítani? Ma már midenféle jogink vannak, gyakorlatilag egymás ellen is.

horiginal · http://zavarock.blog.hu/ 2009.04.17. 10:13:31

@Mahoni: Jaja. Mondom ismerem őket. És én se mernék tanúskodni...
És ezek mindent megcsinálhatnak, nem egyszer akartak már megverni mert mondjuk szóvá tettük hogy elénk álltak a sorban. Hirtelen negyvenen lettek.(Én addig nem hittem hogy ilyen tényleg van, de megtörtént)

horiginal · http://zavarock.blog.hu/ 2009.04.17. 10:21:46

@Q-rious: Nem tudom akkor amikor láttad hogy, köveket raktak a sínre azok mekkorák voltak. Amikor kb 10 évesek voltunk mi is rakoskadtunk kis kavicsokat meg 1 forintosokat a hév elé hogy szétlapítsa meg ilyenek. Nem hiszem hogy ez sokat ártot, de ha igen javítsatok ki. De kövel dobálni a hévet az spec eszünkbe se jutott.
Ha azok a kövek amiket te láttál sziklák voltak akkor bocsi hogy össze vissza írogatok.

vörösbor(de)minőségi 2009.04.17. 10:35:03

ha belegondolunk rohadtul nem jó ám ez...hogy csupán mert ők 100an mennek tanárt stb-verni ezért mindenki fülét farkát behúzza és ez olaj a tűzre nekik mert azt látják,hogy MINDENKI fél tőlük.ennek kellene már valahogyan a helyére kerülni.ha ők 40en ??,nem lehet hogy akkor ti 44en? persze ezt nem a civileknek kellene kordában tartani ez tény,de rohadt szar érzés állandóan rettegni a rohadékoktól.mindig és mindenhol.meddig?

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.04.17. 10:46:32

@Zigi:

Ne fogadj ilyenre. Érden a magyar gyerekek dobáltak tavaly nyáron a Flirt motorvonatokra (ablakaira is). Szerencsére bénák voltak, nem esett nagy kár a vonatban. Bár Erzsébeten engem is inkább inzultálnak cigányok, mint magyarok:)

@horiginal:

Hát, jelenleg Pesten is 1000-el kevesebb rendőr van, mint kellene. Egyre kevesebb járőrt látok pedig régen voltak szép számban.

Azaz igazság, hogy bármi szabálysértőt csinálhatsz az utcán anélkül, hogy ezt valaki megakadályozná. Az emberek nem mernek odamenni szólni (félnek), rendőr meg nem jár arra, max ha hívják, de azis, mire kiér...

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.04.17. 10:50:29

@vörösbor:

Ez is neveltetés kérdése. Én is lapítottam pénzt, bár tudtam, hogy nem szabad. Ez volt a legnagyobb bűnöm, a kődobálás nekem sem jutott eszembe.

Valószínűleg azért, mert velünk foglalkozott a családunk. Most nő fel az a korosztály, akiket a szüleik megcsináltak, egy szülővel él, és az utca neveli.

Sajnos ennek meg ez a hátránya

Lunitari 2009.04.17. 10:52:25

A megoldás pár mesterlővész tűzparancsal.....

Mahoni 2009.04.17. 10:57:40

kallerek... ilyen esetben meg lehet húzni a vészféket , hogy jól pofán csapjuk a kiskocsogokat? Mert utólag már nem nagyon lehet mit tenni, de ha 20-30 feldühüdött ember megrángatja a sz@rházit talán hatásos lehet. Nem?

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.04.17. 11:01:05

@Mahoni: Vagy csak a vonat alá lökni őket...

Mahoni 2009.04.17. 11:05:23

@molnibalage:
:)))
Komolyra fordítva a szót: ha azt tenném én is olyan lennék : kis kocsog:)

Adam a kaller 2009.04.17. 11:09:26

@Andie: Nem, nem olvasok ilyen sz@rokat.@mqqq: Civil kolléga: az az aki a kollégád, egyébként egyenruhába dolgozik, de akkor éppen nem, mert aznap nem volt szolgálatban, és civil ruhában utazott a vonaton.

Adam a kaller 2009.04.17. 11:11:44

@Mahoni: Azért nem lett meghúzva a vészfék, mert ha komolyabb a baj, akkor könnyebb megközelíteni a mentőknek egy megállót/állomást, mint egy vasúti töltést. A kis sz@rházik meg úgyis felszívódtak volna 3 másodperc alatt.

Dr.Bio74 2009.04.17. 11:17:11

Mondanám, hogy biztosan létezik olyan kamera, mely tudja venni azonosítható minőségben a mozdonyról a terepet és a történteket, de egyszerűbbnek tartanám hosszasan vadászni ezen jólelkekre, és egyszer megcsipni őket, csak egyszer.

Traktoros 2009.04.17. 14:02:31

Látom, megint sikerült előkerülnie a romafóboknak... Én egyszer Aquincum felsőnél vártam a vonatot, ott a vasút hídon megy át a szentendrei HÉV felett. Két kisgyerek szórakozott azzal, hogy dobálta a zöld kukacok tetejét. Egy darabig gondolkodtam, hogy hívjak-e rendőrt, de aztán inkább én is jól megdobáltam őket :)

Ja, és nem cigányok voltak. Csak "egyszerű", unatkozó lakótelepi kölkök, akik már kinőtték a homokozót, de még nem elég nagyok a f...veréshez. :P

kacsa. 2009.04.17. 16:57:14

"nem gondolnak bele hogy cselekedeteiknek mekkora súlya van"
Akiről tudom, hogy ilyet csinált, az tényleg nem gondolt bele. Csak nézett nagy szemekkel, amikor elkezdtem magyarázni, hogy miért nem kellene ezt csinálni. Úgy volt vele, hogy menő dolog, amivel lehet másoknak (köztük nekem is) dicsekedni. Amúgy meg a családja elég messze áll a közép (és a felső) osztálytól. Persze lehet, hogy ő csak egy szabályt erősítő kivétel.

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.04.17. 19:24:32

Szerintem tökmindegy, hogy feke5te, fehér, sárga, barna, piros, kék, vagy netán zöld. Le kell keverni neki egy fülest és pont!

Adam a kaller 2009.04.17. 19:33:11

@kacsa.: Nem hogy nagy szemekkel nem nézne de még meg is fenyegetne, hogy mi közöd hozzá. Mint egy előző spotban írtam, idézem: "Nekem legalább van f@'zom hogy egyedül álljak ki eléd..."
Ő valami hasonlót mondana: "Nekem legalább van f@'zom hogy dobáljam a hévet..."
Erre én azt mondnám hogy nekem meg van f@'zom ahhoz hogy dolgozzak, és ahhoz is lenne hogy megfelelő büntetésben részesítsem az ilyeneket. És nem 1-3 évig...

kacsa. 2009.04.17. 21:39:52

@Adam a kaller: Ami azt illeti, az a család is "kissé" zűrös, de a 2 nagyobbik srácot talán ismerem annyira, hogy egy ilyen "beszólást" megúszhassak (nem mellékesen: kis családom is tudja, hogy hol laknak és nálunk -egyelőre- még nem ők a többség...)
süti beállítások módosítása