Gyökér a sofőr (?!)

2009.02.22. 16:21

Tegnap este baráti társaságban sétáltam Cinkotán egy -reklám helye- szórakozóhelyre. A túloldalán a Szabadföld útnak, de még nem Cinkota állomáson szalad három, egyhén illuminált alak. Üvöltöznek a vonat felé csápolva, hogy "várjá' meg!", de mi akkor szálltunk le a CINKOTAI vonatról. Épp előre járt a másodikon, utastéri világítás nélkül, hogy beálljon a kocsiszínbe, úgyhogy átszóltam a túloldalra: KOCSISZÍNBE MEGY!

Satufékezett a három srác és megtanulnak olvasni. A vonat elején virít: CINKOTA.

"Cinkotai?! Hogyhogy arra megy?!"

"Azért, mert gyökér a sofőr!"

Én jót röhögtem rajtuk a haverral... Gyökér a sofőr... Ez kész!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr83958634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorti 2009.02.23. 00:39:37

XD Ez kész...
Bár az illumináltság mindent megmagyaráz... :D
(Talán pont ezen a blogon meséltem valahol kommentben az esetem a részeg utas és a cinkotai állomás esetét... na, az se volt semmi :D)

-Hoze- · http://www.hoze.blog.hu/ 2009.02.23. 18:14:39

Hú de vicces, majd meg szakadok a röhögéstől....
mi ez a fos blog?
ki rögög ilyen szarokon...?

kovpeter 2009.02.23. 20:51:44

@-Hoze-: Én például röhögök rajta, és tetszik a blog.

kacsa. 2009.02.23. 22:40:52

@-Hoze-: A blogodat más módon is tudod hirdetni, nem feltétlenül kell hozzá egy fikázós beírás ;) Ne feledd: a humorérzék nagy kincs, de sajnos nem mindenkinek jutott belőle. :(
Ui.: Ha te voltál az az ominózus részeg, akkor visszavonom és elnézésedet kérem!

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.02.24. 04:51:08

@kacsa.: Azt hívják a sors különös humorérzékének... :D ;) :S
süti beállítások módosítása