Most hétvégi a történet:

Csömör állomáson rendszerint elkezdek dolgozni indulás előtt egy-két perccel a vonaton, hogy Szabadságtelepen (A metropolisz...) már a következő kocsiba mindenképpen át tudjak szállni.

Végig is dolgoztam a kocsit, mire elérkezett az indulási idő... kivéve egy utast. Élből úgy indított, hogy egy pesti nyugdíjasbérlet mindene, siet és csak Szabadságtelepig utazna. Kifejezetten imádom a "csak egy megállót megyek Főnök" jellegű utasokat. Meg is mondtam neki, hogy az az egy megálló neki is 125 forint. Ő a jegyváltást megtagadta, én meg visszacsengettem az épp frissen ajtót zárt vonatot.

Kijöt a motorvezető, kissé morcos arccal. Első kérdése az volt, hogy "Ki nem akar jegyet venni?!" Látta, hogy épp az utassal tárgyalok, ekor rászólt az utasra: "Ha nem veszi meg a jegyet, szálljon le. Itt szivatja ezt a rengeteg embert!" Ezzel az utas "köcsök békávésok" felkiáltással leszállt.

Indításjelzés és a ajtók bezáródása után el is indultunk... "Köszöntjük Tisztelt Utasainkat és jó utazást kívánunk..." (Azon a vonaton volt még egy pótdíjam is, csak hogy teljes legyen az összkép...)

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr65932127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VakondM 2009.02.09. 16:25:27

Velem múltkor csak azt közölték, hogy a kollégáimmal együtt bekaphatjuk D.G. bizonyos részét.
Erre csak annyit közöltem a kedves úrral, hogy kettőnk közül nem én szavaztam rá 2006ban sem mert én vidéki* vagyok.... Erre zavartan nézett és elment :-o)

Persze nem vagyok vidéki, de így elhiszi, hogy nem szavaztam rá :D

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.02.12. 13:27:35

Nekem még hazudnom sem kell, mert TÉNYLEG nem élek Budapesten... :)

VakondM 2009.02.15. 10:39:41

@Dió, a kaller: Ahol most lakom, már az is csak pár méter ida vagy ode ;)
süti beállítások módosítása