Szembeforgalom...

2008.12.10. 14:04

Ma reggel csúcsban történt, hogy a Tisztelt Utas úgy gondolta, hogy nekem szembe irányba átszáll Kistarcsa kórháznál, hátha megúsza a jegyváltást. Sajnos ez a versenyző most nem nyert, ugyanis visszaszálltam utána. Megálltam mellette és kértem jegyét/bérletét. Tömör tőmondatként egy lényegretörő nincs-et tudott kisajtolni magából.

Erre igazoványt kértem tőle. Megkérdezte, hogy nem veheti meg a jegyet? Megkérdeztem, hol szállt fel és sajnos Cinkotát mondott. Mondtam neki, hogy akkor nem, mivel az még Budapest. Mondta, hogy ez nem szokott probléma lenni, meg szokta venni a jegyvizsgálónál a vonaljegyet is. Erre én csak annyit mondtam, hogy akkor nem száll át a kalauznak ellentétes irányba. Belátva, hogy van abban valami, amit mondok, átadta a személyijét.

Miközben töltöttem ki az adatfelvételi lapot, elkezdtem sorolni a lehetőségeket. "A pótdíj összege csekken 30 napon belül fizetve tizenkétezer forint, 30 napon túl..."

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr5814989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása