Most a naplómból idézem vissza az esetet, mivel már nem új az élmény. Pontosan két napos...

"1088-on (Vonatszám éjjelről. Az utolsó előtti gödöllői vonat.-a szerk) Szabi téren felszállt négy fiatal. Egyikük közölte, hogy erre a hátralévő két megállóra nincs és nem is lesz jegye. Le is csengettem a vonatot, jó szokásomhoz híven. Ezek után a barátnője (legalábbis úgy néztem) mondta, hogy kifizeti a jegyeket.

Miután megkötöttük az üzletet, elindultam a kocsi vége felé, hogy leüljek. Ekkor szólt hozzám az első körben is pattogó, hogy »Figelj öcsi!« és ugrott is a kezébe a rugós kés. A barátnője és egy másik srác fogta le, mivel nagy elánnal elindult felém.

Pillanatok alatt ott voltam a kocsi túlvégén és vizet facsartam a vészfékből. Miközben szorítottam a fogantyút, átszóltam a túlvégre, hogyha bárki mocorog, akkor meghúzom a kallatyút és rendőrautóval utaznak tovább."

Őszintén szólva nagyon féltem. Palotakerten az utolsó kocsiba gyakorlatilag átmenekültem. Tudom, szólnom kellett volna egyből a diszpécsernek és rendőrt kellett volna kérnem tőle, de ez akkor a félelemtől nem jutott eszembe. A kocsiban jelenlévő utasok nem is rezonáltak az egész esetre semmit. Mintha nem is ott lettek volna. Senki fel sem nézett az egészre!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr31797063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.12.01. 20:49:38

Huh, hát nem csodálom... A múltkor én is összetűzésbe keveredtem egy kisebbségivel, azóta bicskával járok, várom a rokonságát, bár eddig még nem jelentkeztek. Akkor Karcsi kollégád mentett meg.
És igen, soha senki nem néz fel. És nem segít. Mert mindenki fél. Annnyira rossz... Nem tudom, mit mondhatnék erre.
Vigyázz magadra.

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.12.01. 21:32:33

Igen ám, de ezek nem kisebbségiek voltak...

Chris von Bone 2008.12.01. 22:18:26

Én meghúztam volna!!! És akkor már nem vagy egyedül! Sebaj majd legközelebb már rutinos leszel.
A sok nemiszerv meg csak had szívjon a kocsiban, mert az ajtók attól még nem nyílnak ki.:))) A következőnél már ők teszik le, csak egyszer ne érjenek haza!

vorti 2008.12.02. 23:40:00

Már Gödöllőn is?! Te jó ég! :S És ráadásul csak két filléres jegy miatt...
Már az is sok, hogy a Blahán futva kell közlekedjek az ilyen tetvek miatt, akik jókedvükből késelnek... de hogy Gödöllőn?!

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.12.03. 04:05:59

Ha valakinek ellepi a -bocs- szar az agyát, az nem helyszínfüggő...

Lehet az Gödöllő, Piripócs, Cinkota, Nagykanizsa, egész egyszerűen bárhol az országban. Rosszkor voltam rossz helyen. Remélem nem sűrűn fordul majd elő... :S

unokaöcsi^^ 2008.12.03. 20:43:10

Dió ott maradt multkor a késem... használd egészséggel^^meglékeled egy kicsit és távozik a fáradt gőz. és ha kérhetném a vért töröld le^^ elcsúfítaná a boltbajárós késem^.^'

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.12.03. 20:47:14

A kerepesi cigány telepen nem is csodálom, hogy a késed is viszed... :)

unokaöcsi^^ 2008.12.03. 20:49:38

hát igen... nem mindig díjazzák a nagy Magyar országos pulcsim... dehát íj...

Athee 2008.12.10. 14:04:05

Őszintén szólva a gázspray/pisztoly még mindig legális, szóval nyugodtan hordhatsz magaddal.

Kár, hogy a HÉV-en nincs olyan kapun beengedő rendszer, mint a házak alatt. Amikor benyomod a 112-öt akkor még ki is csörög! XD:D Igaz Dióka? :D

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.12.10. 14:07:02

Igen, az vicces volt a kaputelefonnal... :) A nem létező 112-s lakás...

Régi gyerekkorom mozaikkövei előkerülnek... :)

Athee 2008.12.10. 14:15:42

A "régi" gyerekkori emlékek között voltak furcsa tevékenységek.
Pl. VAZ-os Lada szerelés, tesi órás "foci" Bambával, aki cicanaciban vírított télen. ETC.

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.12.10. 14:17:13

Ne anekdotázzunk túl sokat, mert offba hajlunk... :D

Athee 2008.12.10. 14:20:34

:D Főleg a cicanaci miatt mi? XD Danev Petis háturul támadás XD

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.12.10. 14:22:29

Istenem! A Danev... :) Nem tudod mi van vele meg a többiekkel? :)

Athee 2008.12.10. 14:24:26

Ok. De most nagyon nem leszek net közelben. Tudod egyetem, meg kari, meg szilveszter! Tényleg hol szilveszterezel? :D

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.12.10. 14:26:09

Biztos nem a HÉV-en... :) (Amúgy még nincs konkrét tervem...

2008.12.13. 17:39:39

"Őszintén szólva a gázspray/pisztoly még mindig legális, szóval nyugodtan hordhatsz magaddal."

_Polgári önvédelmi célra_ valóban, de amikor jegyet ellenőriz, Dió nem magánemberként van jelen...
süti beállítások módosítása