Téves házszám

2008.10.02. 01:08

Nos. Éjszakásaim második, grátisz felvonása alatt valahogy nem írtam ide. Néha megnéztem, mi az ábra, ennyi volt. Előfordult némi magánéleti válság is, de ez most itt ezen a blogon eléggé offtopic.

De hadd térjek a tárgyra. Valamelyik nap, talán tegnapelőtt (kicsit összefolynak mostanában) volt egy utasom, aki kissé be volt állva, de azért hajtott a kiváncsiság a jegye/bérlet után. Ő egy tőmondatot volt csak képes elsőre kiböffenteni magából: Aszód. Erre én mondtam neki, hogy nem nyert, és Gödöllőn téves vágányt választott ez a vonat nem MÁV, hanem hanem BKV, és Pestre megy. Szálljon le a következőnél (Szilasligeten, már megint ott, az a megálló a karmám...) és ott ballagjon át a túlsó oldalra. Az ürge nem tántorodott el, különben is mondta, hogy hajléktalan, ne bántsam, inkább kifizeti a jegyet. Mondtam neki, hogy a szembe vonaton akollégánál fizessen, Gödöllőig, mert ha a fene fenét eszik, akkor sem tudjuk elvinni Aszódig, mert elősorban az ellenirányban van, másodsorban mi ha akarunk sem tudunk elmenni Gödöllőtől Aszódig dízelmozdony nélkül, merthogy nem járunk arrafelé. Szialson hátrahívtam a járművezetőt, de vakargattuk csak mind a ketten a fejünket, hogy mi legyen, mert ez így sehogy sem jó. Az már mellékes, hogy a csávó büdös volt, de sokat vetett a latba. Ekkor már ezt is szóvá tettem neki.

A szembe vonatról leszállt egy utas, és megkérdezte, hogy segíthet-e, ugyanis ő ugyan hazaért, de ha gondoljuk, segít letenni a palit, ha akadékoskodna. Mondtam neki, mi a probléma, erre ő elkapta a csávót, mondván, hogy én ugyan nem nyúlhartok hozzá, de ő igen, magánemberként, leszedte a csávót, én meg megköszöntem neki a szívességet. Nem durva, ám határozott fogással győzte meg a csávót, hogy ezzel itt neki végállomás, mert a vonat nem igazán az ő uticélja felé menne tovább, akkor sem ha leszállna.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr46691874

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: gold price 2018.03.22. 11:10:30

Alan Wilder, Paul Kendall és Douglas McCarthy egy színpadon: 26 éves a Faith Healer! - Depeche Mode összes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.10.05. 21:10:57

Egyszerűbb lett volna, ha azt mondod a következő megállónál: "Főnök úr, leszállás, Aszódon vagyunk!"

Athee 2008.10.21. 14:06:39

tff-nek igaza van! :DD Majd felébred, hogy húú azd meg... :D
süti beállítások módosítása