Honnan megy a nyolcas busz?

2008.09.20. 18:03

Ha már égen-földön Paraméterkönyvezik mindenki, akkor én is megtehetem.

Történt ugyanis, hogy vártam egyenruhában két munkarész között a Frenciek terei buszmegállóban (7-es család, Buda felé), amikor megszólít egy néni, "Áháááá! Maga BKV-s?!" felkiáltással. Mondtam is, hogy, valami olyanféle, miben segíthetek?

Először is cégestől el lettem küldve a p*csába az idős néni által -természetesen szó szerint-, majd megkérdezte, honnan megy a 8-as busz, mert Gazdagrétre akar eljutni, és a Március tienötödike téren az van kiírva, hogy a megálló megszűnt, felszállás a Ferenciek terén. Kissé bepöccentem, de azért higgadtan elmondtam neki, hogy a 15-ös busz megállójában találja a nyolcas buszt, ÉPP ÚGY, MIKÉPPEN EDDIG, ugyanis az volt az első megállója. Mellesleg a buszjárat a Márc. 15-e tér helyett az Astoria-Kiskörút-Kálvin tér-Kecskeméti utca útvonalon fordul meg, és ezt az ingyenes tájékoztatóból tudom, nem vagyok buszvezető. (Közöm nincs a buszhoz, mint tudjátok...) (Szerintem cégen belül azzal a szórólappal még mindíg tele a padlás)

Ezek után megfogadtam, hogy senkinek nem nyújtok segítséget, aki tahó stílusban jön oda hozzám. Sajnos ezt nem tudtam megtartani. Bár azóta nem volt túl sok tulokkal dolgom. (Lekopogom sürgősen.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr61673059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FUCK YOU 2008.09.21. 12:40:55

ezt az unokáidnak is mesélheted, faszfejkém

Traktoros 2008.09.22. 09:00:44

Kedves FUCK YOU, ha valaki odalépne hozzád hasonló stílusban, te mit lépnél? Ja, persze. Nyílván az lett volna a megoldás, hogy felrúgod a nénit az űrbe, a műhold úgyis fogyóeszköz...

Lófaszt a seggedbe, hogy tömören fogalmazzak :)

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.09.22. 19:10:04

FUCK YOU!

Fuck you. Rólad röviden ennyit.
A HÉV kalauz szerinted buszvezető?
A másik feje káptalan? Ha nem, dögöljön meg?

Athee 2008.09.24. 13:40:36

Vannak még kretének! Dió azért az éppkézláb sztorikat is meséld el, hogy milyen egy normális és egy abberált utas!

A közröhej az pl.: FUCK YOU-ban is, hogy kivülről ő is tud pofázni, de ha egyszer belekerülne, akkor lehet ő is kussolna! Mert fogalma nem lenne arról, hogy mit is kell neki csinálnia! Max. csak korrupt módon vadászná le az embereket!

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.09.24. 16:21:12

Láthatod Athee! A meghökkentően normális utasokról is megemlékezek! :)

Amúgy a szokásos kétrészes vonataimon mesélik a kollégák, hogy a betegszabim kezdete (múlt hét kedd) óta nem egy utas keresett... :)

Jól esik az, ha az embernek amikor megy reggel a diákvonat és hullafáradtan áll a Cinkotai peronon, kedvesen kiintegetnek neki a kifelé bámészkodó törzsutasai. :)

Képzelhetitek, mosolyt csal az ember fáradt arcára...

VakondM 2008.09.24. 19:51:39

Ez jó érzés lehet, hasonlót tudnék mesélni amit mint kívülálló láttam csak, de így is élmény volt :)
süti beállítások módosítása