Sziget 2008

2008.08.13. 00:16

A Sziget miatt idén (valamint tavaly is, akkor még tejfölös-szájúként) dolgoztam a Sziget fesztivál idején, vendégszereplőként a szentendrei HÉV vonalon "humán beléptetőkapuként". (Nem tudom, hol hallottam/olvastam a kifejezést, de nagyon tetszett... :) Bevallom őszintén, hogy szabi után ez nekem egy kicsit mélyvíz, dehát úszni megtanulni már talán volt elegendő időm. Olyannyira, hogy a mai napról is tudok egy kis csokrocskát átnyújtani Nektek/Önöknek:

Hölgy rombol lefelé a lépcsőn, láncunkba botolva: Bent áll a szerelvény, de a követés 5-6 percenkénti; mi pedig mondjuk neki az óhajunk, kik vagyunk (ha esetleg nem árulkodna a kitűző, és az egyenruha) és mit óhajtunk. A hölgy egyből ránk támadt, hogy az Északi Vasúti Összekötőhíd felújítása alatt mi a fészkes fenét keresünk mi mégis itt, így le fogja késni Kaszásdülőn a csatlakozást. Mire kihőzöngte magát, és előkereste a vonaljegyét, már két perce nem volt sehol a vonat. Azt, hogy a csatlakozást elérte -e, én nem tudom.

Lehet, hogy én vagyok rosszmájú, de:

1.) Nem csak a fesztivál idején, hanem előtte is volt peronzári ellenőrzés, készülhetett volna rá.

2.) Ha a táskája legelrejtettebb bugyrában volt egy darab vonaljegye, vajon kezelte volna, ha felszáll? (Jóhiszeműen azt mondom: biztos...)

3.) A Nyugati Pályaudvaron (ha nincs a hídfelújítás onnan indul a MÁV-os szerelvény) a peronzáron, ha oda érkezik koppra a vonathoz, átengedik az utast? (Én késtem már így le vonatot. IJ, de nem lázadozok, legközelebb időben próbálok kiérni)

4.) Nem lett volna neki kevésbé stresszes, ha nem ordítja le az egy szem HÉV jegyvizsgáló, és a két jegyellenőr haját, kapásból a köszönésünkre? (Mondjuk köszönhetett volna. mosolyt, fanfárokat, és konfetti esőt nem várok...) Ja, hogy ma még senkibe nem törölte bele a lábát, bocs, tényleg mi vagyunk az alkalmas emberek erre.

A másik sztori:

Az éles szemű jegyvizsgáló néha kiszúrja peronzár alatt is a hamis bérletszelvényt, de természetesen az utasnak derogál megállni kétszeri felszólításra is, harmadikra elé kerültem, és közöltem vele, hogy igen, hozzá beszéltem. A bérletet utána némi értetlenkedést követően ("mégis minek az neked???") nagy kegyesen átadta. Az ujjam végighúztam a szelvényen, és a jó öreg ragasztós trükk ezúttal is megbukott. A szelvény tulajdonosa úgy gondolta, lesz őneki kéthavi bérlete, némi trükkös hosszabbítással. (Utólag "megnyúztam" az értékszelvényt) Ezek után a bérletét kettétéptem, mivel a tulajdonosa úgy gondolta, hogy sebességre van olyan jó, hogy a Kontroll után szabadon, lehet ő még a HÉV-nél Gyalogkakukk. Én meg úgy voltam vele, hogy rohanjon a roszseb.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr58613501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chris von Bone 2008.08.22. 01:48:17

És akkor te csak egy napot voltál!:))))
süti beállítások módosítása