Nem rég történt velem, hogy belebotlottam befelé jövet egy kerékpárosba, aki nem a kijelölt kocsiba kapaszkodott fel a bringával. Megvette tőlem a jegyet, közeledtünk a Kórházhoz, de csak annyit mondtam a bringásnak, hogy Cinkotán megvárjuk, amíg átszáll a neki kijelölt helyre. Ott talán lesz egy kis időm. Ott amúgy is tágasabb a hely.

A vonat Cinkotán megállt, én adtam a "Megállj!" jelzést a járművezetőnek, megvártam amíg az utas átszáll, és jelzéssel elengedtem én is a vonatot.

Szentendrén ez könnyebb, mert fel van festve ajtó pontosan, hogy hol van a kerékpárosoknak fenntaretott hely. De nálunk ez forgalmi okokból nem lehetséges, csak ha a második és ötödik kocsi teljes hosszéát kijelölnék... :S Cinkota alsón még ez sem lenne célravezető... :S

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr18565399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oldpokee 2008.07.12. 21:27:33

Ráadásul a szerelvényeket is megfordítják időközönként műszaki okokból és akkor borulna a festés is!!!

oldpokee 2008.07.12. 21:35:08

Szentendrén nem forgatják a szerelvényeket, az ív viszonyok kedvezőek és nem indokolják!!!
süti beállítások módosítása