Le lettem cseresznyézve! :)

2008.06.18. 12:10

Tistelt utashoz odaállok tegnap, mutatja a személyijét, hogy ő neki már nincs szüksége sem jegyre, sem bérletre (65 éven felüli). Szemében huncut ragyogás, és csak annyit mondott, hogy reméli megengedem, hogy lekenyerezzen. Ezzel nyújt egy marék cseresznyét. Mondtam neki, hogy lekenyerezni még senki nem tudott, de "lecseresznyézni" a néni most már igen! :) Megköszöntem neki az ajándékot, és miután ledolgoztam a vonatot, leültem cseresznyézni az első kocsiban, miután megkínáltam a járművezetőt... :)

(U.i.: Nagyon fini, ropogós, édes húsa volt... :D)

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr47526992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minusz 2008.10.29. 19:23:03

de a BKV Zrt. közlekedési eszközein nem tilos enni?Egyébként én inkáb nem szólok be,én is ettem már rajta párszor,pl cinkotán eszem a szalámis zsömlémet,felszáll a kaller,odeér,mondja Jó napot kívánok,jegyeket bérleteket,utána még hozzá is teszi hogy jó étvágyat,mondom köszönömXD

egyébként mért van az hogy a kalauz nem veszi észre hogy előző havi bérlettel járok?és ezt már eljátszottam párszor,most is 2-ővel,és nyár ellőt még jópárral:Degyébként ott van alatta az érvényes is mielőtt megköveznétek hogy bliccelek:Dcsak épp nem az érvényes látszik mert a lejárt van fölül...most spec a márciusi van elől,és még senkinek nem tűnt fel...

jah,nem lenne megoldható hogy Ilonatelep HÉV megállóba ki legyenek ragasztva a menetrendek?Szerintem sok utas örülne neki,és ha nem is ogja hirtelen megszeretni a BKV-t,de legalább lehet nem fagy halálra vagy kési le a HÉV-et:)

kacsa. 2008.10.29. 22:28:28

Minusz: Akkor te nyertél. Én a HÉV bérletemet mutogatom hó eleje óta minden ellenőrnek (naponta utazom a 7-es buszon és elég gyakran metróval, 4-6-ossal) és még csak egy szólt, hogy ez nem jó (a Blahán, a metrónál, fölfele). Nekem is alatta van az érvényes, csak lusta vagyok cserélgetni a 2 bérletet.
Viszont az Etelén rendesek a felkarszalagozott biztonsági őrök, van, hogy még a köszönéssel is megelőznek.
Az evésről: volt már, hogy szegény kaller nénit is bűnre csábítottam (megkínáltam), ha ő is eszik belőle, akkor már nem szólhat.;)

Chris von Bone 2008.10.31. 15:35:52

Minusz! A BKV közlekedési eszközein igen tilos enni, csak egy kivétel van a HÉV! :) Mint ahogy kerékpárt is csak ezen lehet szállítani.
Az hogy nem veszik észre, hogy milyen bérletet mutatsz, az attól függ ki a kaller, és milyen kedve van, ja(!) és nem utolsó sorban mennyire van kedve dolgozni.:)
süti beállítások módosítása