A herótom a bagós utas. De tagnap volt olyan mázlim, hogy belefutottam. Történt ugyanis, hogy két fiatal lány szállt fel a Szabadság téren, Gödöllőn. Pestig megvették a jegyet tőlem, azt hittem, nem lesz dolgom már velük.

Nagyiccén sajnos volt, amikor átszálltam abba a kocsiba. Ugynis kékesszürke füst terjengett. A két lánnyal épp a járművezető kiabált, hogy húzzanak le a vonatról a cigivel. Én már csak annyit mondtam, hogy csunyán megszívták, mert ez a szál cigi 6000 forintba kerül a helyszínen. Vagy sürgősen leszállnak. Megilletődve csak annyit kérdezett az egyikük: "Ha elnyomjuk, az úgy nem jó? Azt hittük olyan ez, mint a vonat." Mondtam nekik, hogy a kocsi mindkét végében kint van a dohányzást tiltó piktogramm. (Ezt meg is mutattam. Mellesleg csak a két lány, a járművezető és jómagam voltunk a kocsiban) Ezek után már csak annyit mondtam, hogy a MÁV-on is az elővárosi vonatok csak "füstmentes" kocsikkal járnak.
A két lány már csak annyit kérdezett, hogy hogy jut be az Örsre. Mondtam nekik, hogy az első éjszakai busszal, ami jön. Ez lehet a 908-as, és a 931-es.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr7494412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2008.05.30. 08:02:54

Ez a két lány még rendes is volt!Ha két jól megtermett cigány,vagy bőrfejű lett volna ,ti szépen hallgattatok volna a vezetővel együtt,mert esetleg ti szálltatok volna le a vonatról(szó szerint!)Azokkal is kellordibálni,de a gyengébbel könnyebb!!!!!!!!!(kocsivezetőre értem!)
A szabályokat ettől függetlenül be kellene tartani!DE ebben az országban a 98 éves Mari nénin kívül ki tartja be?????

Blöki 2008.05.30. 11:11:32

Hát tényleg, szinte szívességet tettek, hogy nem a kalauz karján nyomták ez a cigit... Hát basszus, hová tart ez az ország?!
Nem kéne, hogy egy csomó embernek munkaköri kötelessége legyen mérgeződni. Lásd ezt a képet: www.eroaleszokashoz.hu/sites/eroaleszokashoz.hu/files/eroaleszokashoz_13_waiter.jpg
Legyünk már minimálisan tekintettel egymásra, könyörgöm. Van egy csomó kijelölt dohányzóhely, ezért cserébe a cigisek ugyan maradjanak már azoknál!

Fancs 2008.05.31. 21:48:46

Kedves donofrio!
Egyszer igazán szeretném ha megnéznéd, hogy az a Kaller akivel éppen szívózol, hogy basz le egy kupac cigányt a vonatról abszolút szó nélkül. Ő nem az a köcsög, aki a gatyájába csinál és elsunnyog. De mindenki MAGÁBÓL indul ki:D ennél többet nem is kell mondanom sztem.
Cupp!
Ui: ne ítélj ismeretlent.

Animus 2008.06.04. 00:48:44

Micsoda indulatok, mintha MO a bliccelés melegágya lenne, szerintem fogalmatok sincs mi a helyzet nagyobb nyugati városokban.. Hátmég keleten..

Másrészt végeztünk egyszer egy terepkutatást, hogy ki megy át a piroson és első ránézésre a nyugdíjasok voltak többségben. Meglepő lehet, de hozzá kell tegyem a kutatás nem volt teljesen reprezentativ mert tipikusan olyan időben volt mikor ők vannak zömmel az utcán, de azért az összes megfigyeltnek nem több mint 60%a volt kb nyugdíjas és jó 20-30%-al vezették a szabálysértési rátát..

Jó nem ártana több helyen és több időben is elvégezni, de ki tudja? Lehet, hogy tévedésben élünk ami az öregek fedhetetlenségét illeti. :)

oldpokee 2008.07.12. 22:00:12

Nekem is volt egy szitum! Valamikor Szombat Este 21h tájban páratlan gödöllőin Beszólt a kaller hölgy hogy a pótban 4 kemény rocker fazon keményen sörözik és közben dohányzik! Ilonán odamentem hozzájuk kezemben a mobillal és közöltem velük hogy vagy befejezik a dohányzást mert a HÉV-en nincs dohányzó kocsi, vagy Cinkotán megbeszélik a rendőrbácsikkal a részleteket! Az urak a dohányzást befejezték, a sörüket megitták aztán Örsön békével leszálltak!

oldpokee 2008.07.12. 22:08:50

Nem kell sok duma, csak határozott fellépés!!

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.07.14. 05:47:58

Érdekes látni, a különböző megoldásokat ugyanarra a problémára.
süti beállítások módosítása