Rengeteg utasunk van, aki Szilasligetről csak Kistrcsa kórházig kéri a menetjegyét, és nem a közigazgatási határig, Mivel az már túl esik az 5 kilométeres szakaszon és lesz belőle hipp-hopp 10 kilométer. Nos, tegnap volt aki benézte...

Történt ugyanis, hogy velem kábé egy idős lányzó kérte a jegyét a fent említett viszonylatra, csak azzal nem számolt, hogy az első kocsiból nem tudok már visszaindulni... Ígyhát a kórházi ajtózárás után elindultam ugyanabban a kocsiban visszafelé... Mivel 4 megállón át abban a kocsiban voltam, ígyhát az időközben felszállt utasokkal foglalkoztam. Ámde megakadt a szemem a hölgyeményen, ígyhát meg is kérdeztem, hogy láthatok-e tőle a további szakaszra érvényes jegyet vagy bérletet...

Bukott az üzleten, mivel a további szakaszra is megvetettem vele a menetjegyet. De hát Istenem. Mondtam neki, hogy most még jól járt, mivel az előtt a kör előtt mesélte a kollégám, hogy a minap pont emiatt szállított le utast Kerepesen... (Mivel csak addig vette meg a jegyét, utazása ott véget is ért.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr73461149

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: nrl jerseys 2018.05.20. 23:37:45

Jelek, amik azt bizonyítják, hogy sokat kávézol - ɐɹúʇlnʞqnzs

Trackback: nrl merchandise 2018.05.20. 16:32:24

Az ordító "mocskosbuzizsidózás" és a gondolkodó ember - hacsaknem

Trackback: nrl jerseys 2018.05.20. 14:27:26

propiedades reposeidas first bank - Adderall xr expiration

Trackback: nrl jerseys 2018.05.20. 09:07:49

Az eltűnt középosztály nyomában - Mandiner blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása