Bukta

2008.04.28. 21:38

A mai napon történt velem valami, amit szerintem érdemes megosztani veletek.

Tisztelt utasom Kerepes és Zsófialiget között kért tőlem egy diákjegyet Gödöllő, Erzsébet parktól Kistarcsa kórházig (125 forint). Ezzel még nem is volt semmi baj. Elkezdtem megírni a nyugtát annak rendje és módja szerint. Miután a nyugta elkészült, és megkaptam a pézt érte, letéptem a jegyet miközben a fülem hallatára telefonált: "Még Cinkotán sem vagyok, X-ék várnak rám kocsival Örsön." Erre én elmosolyodtam, és csak annyit kérdeztem, hogy ugye van minimum 25 forint fölösleg még nála? Mialatt a nyugtát áthúztam, és ráírtam, "RONTOTT". Főleg, mivel Budapest Köigazgatási határáig a félárú kiegészítő nem 125, hanem 150 forint. Elővette a további 25 forintot, én kezeltem neki immár a korrekt jegyet (mutatott mellé budapesti bérletet...) és kiállítottam az új nyugtát. A srác ezek után elnézést kért, én meg továbbmentem. De megígértem neki, hogy legközelebb úgy állítom ki neki a jegyet, mintha Kórháznál megszakította volna az utazást... :)

Nem rosszindulatból, csak azért ha jobban belegondolunk, szerintem neki sem azon a 25 forinton múlt...

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr98446114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása