„Azt hittem rendes...”

2012.02.29. 12:40

 Nem hitte rosszul a szóban forgó utas, de ez nem egyenlő a balekkal. Ő Mátyásföldön próbálkozott a „csipogós” lyukasztóval egyszer már kezelt jegyét elsütni nálam. A vonat megérkezett Repülőtérre, amikor a járművezetőt a helyzet tisztázásáig türelemre kértem.

A hölgy ugyanis már egy perce próbálta elhitetni velem, hogy a jegye kezeletlen. Megérdeklődtem tőle, hogy óhajt egy másik vonaljegy venni, vagy van nála, ne adj' Isten másik közlekedési formát választ, mint a vonatom. Húzta a száját, majd adott egy szűz vonaljegyet. Amikor visszakapta kilenc lyukat látott rajta. Minden számkockában egyet.

A kommentárja csak annyi volt: „Azt hittem maga legalább rendes...”. Csendben annyit válaszoltam, hogy csak a munkámat végzem. A magam módján. Elköszöntem, őrömmel átszálltunk, indítottam és robogtunk tovább Gödöllő végállomás felé.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr524225362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Traktoros 2012.03.07. 12:58:25

Én biztos azt válaszoltam volna erre, hogy "Rendes utasokkal szemben az is vagyok." Lehet, hogy belőlem nagyon rossz jegyvizsgáló lenne... :D
süti beállítások módosítása