Nyolcezer forintos bérlet

2012.01.04. 01:44

 Ma este már azt hittem az utolsó kanyaromban, hogy nem történhet semmi. Gödöllő felé a harmadik kocsimban azonban észrevettem az egyik utas bérletén, aki kérte a kiegészítőjegyet, hogy valami nem stimmel.

Rövid volt innen a beszélgetés. Kivetettem a bérletét, majd elkértem a szelvényt. Miután átadta, közöltem vele, hogy 8000 forint a helyszíni pótdíj. Megkérdezte, hogy miért említem ezt. Elkezdtem a második érvényességi mezőt felpöndöríteni. Zokszó nélkül fizette ki a pótdíj összegét. Hangos szóváltásra sem került sor. Nem került sokkal több időbe az intézkedés, mint egy készpénzfizetési számlás utas.

Ez az év is jól indul...

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr763518107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása