Milyen színű is?!

2011.11.29. 15:45

 Vasárnapom szép szürkeségben kocogott a maga nyugodt tempójában. A vonatok surrogtak az enyhén párás őszi délutánban. Az utasok sem próbálkoztak odáig még szaladgálással sem. Ilyen is előfordul nagy ritkán. Zakatoltunk befelé Örs vezér tere felé, amikor odaértem egy úr és egy hölgy utashoz. Kértem érvényes jegyüket, vagy bérletüket legyenek szívesek megvillantani előttem. Az úr mondta, hogy a felesége nem hozta el a bérletüket, de van Budapesten kívüli szelvényük is. Igaz, otthon. 

Gondoltam magamban, sunyi pillantásukat elnézve, hogy nekik akkor volt HÉV bérletük, amikor nekem siklóra. Feltettem nekik hát egy egyszerű kérdést. Hátha nincs igazam. Ez nem volt túl bonyolult: Milyen színű a HÉV bérletszelvény?! Jöttek a tippek: Piros... (felvontam a szemöldököm kérdőm) ...rózsaszín... (még magasabbra húztam a szemöldököm) ...narancssárga. 

Közöltem: nem nyert. ZÖLD. Kénytelenek voltak megvenni jegyüket.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr753422269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luxusmoszkvicsslusszkulcs 2011.12.02. 18:47:00

Ezt nem értem. Ha van bérletük, csak otthon, és kapnak egy utólag bemutatós papírt, akkor az 2000 HUF/fő. Ha megveszik a jegyet, akkor az fejenként egy vonaljegy, meg mondjuk egy 5 km-es, mert behazudják, hogy ott szálltak fel, úgy sem láttad, hogy igazából hol. Ez 320+155 HUF/fő.

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2011.12.05. 12:22:36

@Luxusmoszkvicsslusszkulcs: Ezt próbálták megspórolni. Muszáj volt jegyet venniük... :)

Luxusmoszkvicsslusszkulcs 2011.12.05. 12:28:22

Jó, de még mindig nem értem, hogy ha nem akartak jegyet venni, akkor miért nem akartak mondjuk meglépni, leszállni, otthagyni téged, elvégre ez ellen semmit nem tehetsz. (Kivéve, ha épp van kéznél egy közterület felügyelő.) Ehelyett bepróbálkoztak egy olyan kamu dumával, amit, ha beveszel is, négyszer annyi pénzükbe kerül (ugye az utólagos bemutatás...), mintha csak fapofával kérnek egy jegyet. Ez valahogy nekem sehogy se jön össze. :)

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2011.12.05. 23:18:42

@Luxusmoszkvicsslusszkulcs: Hátha megússzák minden nélkül: "Ejnye-bejnye! Ne forduljon elő..."
süti beállítások módosítása