Hatezres kísérlet

2011.09.09. 12:10

 Nem szeretem az ugrálókat. Főleg akkor nem, ha Pesten belül érvényes bérletet mutatnak, majd Cinkota után elkezdenek előlem szaladgálni.

Két lány is megtapasztalta ezt valamelyik augusztusi hétvégén, Kistarcsa kórháznál. A két lánynak ugyanis elfogyott a három kocsi ami a választási lehetőségük volt. Miután láttam, hogy ismét megpróbálnak átszállni előlem, lecsengettem a vonatot ajtózáródás után. Ugyanis az utolsó pillanatban ugrottak fel a harmadik kocsiba. Hátraballagtam, majd ennyit közöltem velük: "Végállomás. De csak önöknek hölgyeim. Amennyiben tovább szeretnének utazni, a viteldíj hatezer forint lesz. Fejenként."

Úgy gondolták, hogy a szép nyári délutánon inkább várnak 30 percet a következő vonatig. Végülis nem jutottak tovább, mint amíg a bérletük szólt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr513213505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2011.09.09. 13:36:29

Amatőr próbálkozás az már biztos átszállni. Ennél még a lapítok mint az a bizonyos a susnyásban is jobb, vagyis mikor újfelszállók jegyét kérik lapít. Azon röhögtem amúgy jót egyszer mikor egy pénteki napon az HÉV utsó kocsijában az ablakon kifelé bámulva látom, h aszem Szilason mikor a kaller próbál átszállni akkor ketten leugranak és a kallerrel helyet cserélve mellette szálltak át abba a kocsiba, ahonnan jött. Kaller meg visszament abba a kocsiba. Kicsivel később szálltak is le és a vonat nélkülük ment tovább. De hát ha időmilliomos valaki és nem akar fizetni akkor végül is megteheti,h felszáll aztán mikor jön a kaller és leszállítja leszáll majd ismét fel, előbb-utóbb csak odaér.
süti beállítások módosítása