Nem tetszik neki az arcom

2011.07.28. 13:00

 Hétvégén Cinkotán viszonylag nehéz főtt kajához jutni, ha az ember nem visz magával. Vasárnap még hideg élelmet vadászni is körülményes, ha elütötték a tizenkettőt. A pórul járt kaller természetesen Gödöllő végállomáson vadássza le a non-stop büfét az öt perc körüli végállomási tartózkodás alatt.

Meg is vettem extra méretű gyrosom és a vonat elején beszélgettem a járművezetővel. A biztonsági őröm élvezte a ficakban a pillanatanyi állásidőt. A motorász megjegyezte, hogy két utas átvándorolt a hátsó kocsiba, mikor meglátták, hogy a vonat elejére készülök felszállni. Hátra ballagtam hát a szerelvény ellenkező végébe, miközben újabbat haraptam ebédembe. A biztonsági őröm értetlenül követett engem, de végtelenül kíváncsi természetű egyén lévén rákérdezett, hogy miért kezdek a vonat végéről, hisz mást beszéltünk meg. Miután lenyeltem az aktuális falatot és felszálltunk a vonatra, közöltem vele, hogy a kezdés oka igen prózai. "Egyes utasoknak nem tetszik az arcom... vagy a táskám." A két delikvens bizonyosan összetévesztett egy véres rongydarabbal elnézve a pillantásukat, de ezzel mit sem törődve befejeztem a villámgyorsan elém került ebéd utolsó falatjait.

Palotakert állomás és Szabadság tér megállóhely között - miután a két utas az ajtóhoz állással leszállási szándékra utaló magatartást tanúsított és én is megettem ebédem, gyorsan megtörölköztem a szalvétába, az emberi forma visszaszerzése érdekében. 

Ezek után érdeklődtem érvényes menetjegyük és bérletük után. A pár férfi tagja ezek után megérdeklődte, hogy a megjegyzésem hozzá szólt-e. Közöltem vele, hogy a biztonsági őrömmel beszélgettem, de ha magára vette, őszintén sajnálom. De hát akinek nem inge ugye... Ezek után megvette a két menetjegyet és utaspanasszal fenyegetett az utasokkal szembeni durva stílusom miatt. (Persze ezt nem ilyen szelíd stílusban közölte...) Ezek után megjegyeztem neki, hogy utaspanaszát az azonosító számom alapján tehet. 

Mikor a vonat lassított a megállóra további jó utat kívántam nekik, majd minden ment tovább rendes medrében...

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr423106714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2011.07.28. 15:35:19

Megadhattad volna nekik a blog címét is, hátha később már megismernek és nem is próbálkoznak. Van az úgy,h nem jön össze. Ha van egy kis eszük a középső kocsik egyikébe szállnak 6 kocsisnál biztos a siker 3 kocsisnál is jók Szabitérig.

Vyca 2011.07.28. 21:53:18

Valószínűleg adott helyzetben jobban érződött, hogy előled vándorolnak a vonat másik végébe. De való igaz, hogy eleve negatív feltételezéssel álltál hozzájuk, ami nem igazán elfogadott - ártatlanság vélelmezése... 8-)

Traktoros 2011.07.29. 09:40:24

Nem ehhez, hanem az előző poszthoz tartozik (de ahhoz nem tudtam hozzászólni), hogy Mogyoród HÉV állomásról a "NarancsUtak" (O.W.) busztársaság indít járatokat a 'Ringre, tegnap kaptam meg a hírlevelüket! :)

Adani 2011.07.29. 10:51:28

@Traktoros:

Na igen mogyoród állomás az messze van nagoyn a ringtől, busszal is legalább negyed óra. Csak a nevében van közel a pálya Mogyoródhoz. Szilastól alig 3 km, de hegynek fel. A helyi lakosok szoktak taxiszolgáltatást végezni saját kocsival feketén néha, mikor 2 éve voltam hárman támadtak be ezzel, de gondoltam van sok sör meg kaland az élet, tehát séta.

Hungaroring megállónál meg ugyem ár meg se áll, pedig legközelebb az van. Csak kéne valami tájékoztató tábla oda,h arra toronyiránt kell menni. De ha jól tudom az volt a terv,h majd a Hungaroring Sport Zrt épít szárnyvonalat a kapuig innen, csak aztán nem készült el mégse. De régen még voltak gyorsjáratok is, amik megállás nélkül jöttek az Örsről ideáig, 10x-es áron. Nem sokan használták.
süti beállítások módosítása