Viszontlátásra

2011.02.15. 10:46

 A pofátlanságnak olykor határa nincs.

Ez jutott eszembe tegnap, amikor Kistarcsán felszállok a harmadik kocsiba, majd megszólítom az első utast a szokásos "Jó napot, kívánok! Jegyeket, bérleteket kérem ellenőrzésre!" mondattal.

Az utas csak ennyit reagált: "Jó napot kívánok, a következőnél leszállok. Viszontlátásra!"

Erre visszacsengettem a vonatot. Miután az ajtók ismét kinyíltak, csak annyit közöltem: "Viszontlátásra!" Fél perc huzavona és némi fenyegetőzés árán (megöllek, kinyírlak, megverlek, stb.) az utas hajlandó volt leszállni.

Kissé nagy volt az arca. Nem vagyok lábtörlő.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr772662440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2011.02.15. 13:29:10

Észlény lehetett. Az pont a legrövidebb megállóköz mindkét irányban, Zsófialigetig alig 400 méter, gyalog kb. 5 perc vagy még annyi se, a kórházig is max. 6-7. Vagy 3x lesétáltam a távot, Kerepesen leszálltam fotózni és nem vártam meg a vonatot elindultam gyalog még a kórháznál se volt a vonat sehol, így elindultam tovább, ott már nem volt út ez volt a nehézség benne. Nem sokkal utána jött a vonat, de végül egész Cinkotáig tartott a gyalogtúra és sikerült a kavicsbányai elágazást is lencsevégre kapni.
süti beállítások módosítása