Hibajavítás a BKV.hu-n

2010.10.27. 22:35

 Gyerekek, el sem hiszem! A bkv.hu honlapszerkesztősége működik! Méghozzá nem is akárhogy! Találtam egy pár hibát a vágányzári menetrendeknél és kivételesen klaviatúrát ragadtam, hogy talán változik valami. Az alábbi levélváltás idézet:

Tisztelt honlapszerkesztőség!

 

 
Társaságunk dolgozójaként fontosnak tartom az utasok gyors és pontos kiszolgálását. Sajnálattal vettem észre, hogy a Gödöllői HÉV-pótló buszok menetrendjéhez mutató linkek között több is régebbi HÉV-pótló menetrendre mutat, illetve a H3 autóbusz linkje is el van gépelve. Csömörről egyenesen Gödöllőre ígéri a HÉV pótló buszokat a látogatónak. Kérem a hibák javítását mihamarabb, hisz a vágányzár hamarosan kezdetét veszi!
 
Tisztelettel:
 
Dió***** *******
a Gödöllői HÉV-vonal jegyvizsgálója
 
Rá két órával ezt a választ kaptam:
 

Kedves Dió**** *******!

 

Köszönjük az információt.

A hibát javítjuk.

 

Üdvözlettel:

 

Honlapszerkesztőség

 Mellesleg a hiba tényleg javításra került. A kupac csillag pedig a teljes nevem helye.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr802404016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacsa. 2010.10.27. 22:50:39

Akkor legalább a "házon belüli" (netes) hibajavítás működik.
Pár hónapja írtam nekik, hogy mi lenne, ha az alvállalkozós MAN-okon a babakocsis hely fölött lévő (általában) meglévő sínbe becsúsztatnának egy lapot, hogy hányas buszról van szó és milyen megállói vannak. Nekem általában mindegy, hogy 150, vagy 250-es busz és az engem érintő megállókat is ismerem, de a külföldieknek gyakran lövésük sincs, hogy hol járnak. A Szoborpark ugyanis nem fért rá a nekik osztogatott térképre...
Persze azóta sem írják ki, max. a vezetőfülke mögé a járatszámot.

Adani 2010.10.27. 23:16:49

Legalább ez működik. Tavaly még semmi aktuális nem volt fent a régi honlapon csak vírus.
süti beállítások módosítása