A BKV Zrt. feljelentést tett

2010.06.19. 09:41

Márciusban foglaltam még egy abszolút amatőr, fénymásolt bérletszelvényt még Kerepes és Szilasliget között. Akkor az utas azért adta oda a személyi igazolványát, hogy elkerülje a rendőri intézkedést. Fel is lett véve a személyi igazolványából minden adat. Ezzel nem is lett volna probléma, hogyha kifizette volna a pótdíjat, talán még a súlyosabb következményeket meg is úszta volna.

Ám mivel nem fizette ki, így tegnep tanumeghallgatásra mehettem a Gödöllői rendőrkapitányságra. A BKV Zrt. Jegy- és Bérletellenőrzési Szakszolgálata ugyanis az ügyben magánokirat-hamisítás alapos gyanúja miatt az utas ellen feljelentést tett.

Az elmúlt időszakban nem az én esetem az első, hogy a rendőrségre hasonló ügyben be kellett egy kollégának fáradnia. Megéri?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr612093109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2010.06.19. 10:47:20

Ezúton is gratula ennek az amatőrnek. Nem is értem mi értelme bérletet hamisítani, annak ilyen vége lehet. Ha már nem akar fizetni akkor jobb ha egyáltalán nem vesz bérletet, abból sosem lesz bűncselekmény meg rendőrségi ügy, max. megbüntetik pótdíjra ami polgári peres eljárás max.

kacsa. 2010.06.19. 13:46:28

"Megéri?"
Nem, de ezt tudatosítani kellene az emberekben. Sokan úgy gondolják, hogy úgysem szúrják ki és sokkal kényelmesebb, mint leszállni (esetleg pont olyankor, amikor siet valahova). És ha a budapesti felszíni közlekedést nézzük: ha van is ellenőr, az általában nem nézi meg tüzetesen a szelvényt. Abba nem biztos, hogy belegondolnak, hogy a lebukásnál nagy gáz van.
A marhája legalább a büntetést befizethette volna...

Bagira79 2010.06.19. 17:22:11

Lehet, hogy a te szempontodból "kellemesebb" lett volna elkerülni a sok kellemetlen rendőrségre járást stb, de szerintem a hamisítás ügye már nem a BKV-ra tartozik. Kvázi, én akkor is feljelentettem volna, ha befizeti a büntit.

ZBR 2010.08.29. 10:01:38

Megéri!
Így egy idő után szépen lassan csak lefogynak, vagy legalábbis a HÉV-en nem próbálkoznak :D
süti beállítások módosítása