Becsület dolga

2010.02.12. 17:12

Jómúltkor történt velem, hogy egy nyakig olajos ürge kérte, hogy engedjem be az Örsre, mert az autója cserben hagyta, és segítséget akar kérni egy trailer képében. Ekkor el is engedtem, de nem is ez a lényeg. Ilyen még bármikor megeshet. Ma viszont megszólított az Örs vezér terén, hogy lóg nekem egy Kerepes-Örs jegy árával, mert a múltkor (talán még emlékszem) eelengedtem, amikor bajban volt.

Hangot adtam csodálatomnak, amire megjegyezte, hogy nem mindenki engedte volna el. A jegyet a peronon a szeme előtt téptem szét, miután nyújtottam neki lekezelve, miszerint köszönöm a becsültességét.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr881752635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vyca 2010.02.12. 22:45:54

Ezt a széttépem a jegyet részt én nem értem.

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2010.02.13. 13:32:09

@Vyca: Nem azt tettem, hogy a következő kanyarban mondjuk eladjam. Hanem akkor kukatölteléket csináltam belőle.

Adani 2010.02.13. 13:32:20

Gondoltam eltépett egy vonaljegyet ami az utasnál volt hiszen utazott és akkor nem lyukasztott.

Apropó Dió pénteken te voltál a Gödöllői vonaton reggel 7 körül? Neked van a dió feliratú a maci kallertáskádon ugye?

Általában én szoktam kómázni reggelente a HÉV-en videót nézve a telefonon.

Rencsibaba 2010.04.10. 19:40:25

Sajnos kevés az ilyen becsületes ember, de akad még :)
süti beállítások módosítása