Békásmegyer, vagy Sashalom?

2010.01.27. 18:17

Ma dolgozgattam a vonatomon, Nagyicce és Sashalom között békességben, amikor odaértem az egyik utasomhoz és a kezében a háromszáz forinttal BÉKÁSMEGYERIG kért egy jegyet... Ezek után közöltem vele a döbbenettől lefagyva, hogy szerintem rossz irányba szállt a metróra, mert ez a Gödöllői HÉV-vonal... A csávó még döbbentebb arccal rám nézett (szerintem azt sem tudta, hogy hol van...), majd megkérdezte, hogyan jut el Békásmegyerre... Elmagyaráztam neki, hogy ha a következő megállóban leszáll, majd a szembe vonatra felszállva elindul vissza az Örs vezér terére át kell szállnia a metróra. Ezek után a Batthyány téren, a metrókijárattól balra megtalálja a Szentendrei HÉV végállomását...

Hasonló történt velem a múlt héten is, bár egy kicsit másabb volt a szitu, nyelvbotlás volt csak és nem is nézett furcsán a két elkövető: Budakalászig kértek két kiegészítőt, majd mikor felvontam a szemöldököm, módosítottak Kistarcsára. Gondolom az előző héten még ott volt szükség arra a festőbrigádra... :P

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr121707092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása