Zene a föld alól

2009.10.29. 19:43

Tegnap kaptam egy linket egy másik blogra Vyca nevű olvasónktól, rendszeres kommentelőnktől és jó barátomtól, nagyon erős ajánlás melett.

Ajánlotta, hogy a fent lévő muzsikát hallgassam meg, ígyhát kíváncsian vártam, hogy mit alkot ez a lelkes zenekar... Az album számaihoz metróállomásokat társítottak, így keletről nyugatra elsasszézhatunk a kettes metró mélységes járataiban; kezdve felszínesen az Örs vezér terével egészen a mélyig hatolva. Ráadásul a blogon le is lehet tölteni a számokat wma formátumban.

Őszintén szólva nekem tetszik, remélem nektek is fog. Én a Dürer Kertben a lemezbemutató koncertjükön ott leszek november 12-én. Kíváncsi vagyok, mit is alkot a Boogie mamma élőben!

Az első track a Kettes metró címre hallgat. (Ez az album címadó dala.) A többi a Boogie Mamma blogjának főoldalán keresztül külön posztokban elérhető.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr971484830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zubreczki Dávid · http://instagram.com/zubreczkidavid 2009.11.01. 18:26:29

nagyon kösz! :) sajnálom, h HÉV nincs benne - bár eredetileg volt! A Varázslat című dal első verszaka így szólt:

Elfáradtam már, véget ért a varázslat,
A régi hévem is a cinkotai garázsban
Pihen megkopottan, nem hevíti senki sem,
Elfáradtam már, most megismerhetsz kedvesem.

De le lett szavazva. Csak utólag jutott eszembe, hogy a versszak átírásával az Örs vezér terei kapcsolat, na meg a cím értelme is elveszett, na de most már mindegy : )

gondoltam ezt azért megosztom veled :)

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.11.01. 23:03:20

Köszi! :) Érdekesek azért ezek a fajta "kulissza titkok"... :) A látogatásodnak pedig külön örülök!

Vyca 2009.11.03. 18:46:17

Ejha, micsoda látogatót sodort erre a szél! Az van, hogy én is akartam ajánló posztot szerkeszteni, de miután beelőztél, kedves Dió, én már feleslegesnek láttam, lévén aki nem hardkóros az olvasóim közül, azok olvasnak Téged. :)
süti beállítások módosítása