Balek bliccelők:)

2009.06.23. 17:13

Tegnap történt az eset, ami megszínesítette a kicsit szürkés, és nem is kicsit esős szolgálatom. Utolsó kanyarom volt, Pesterzsébetről mentem Harasztira. Szorgalmasan dolgoztam az utolsó kocsiban, haladtam hátra, amikor is Millenium-telep előttközvetlenül egy három fős, 14-15 év közötti társaságához értem (Egy lány, két fiú). Rögtön kijelentették hogy ők majd most fognak leszállni. Rákérdeztem -"Itt Millenium-telepen?", azt mondták hogy igen. Gondoltam magamban -"Szálljatok.", ilyenkor nem állok le velük vitatkozni, úgyis leszállnak a következőnél, ha meg megpróbálnak hülyének nézni akkor úgyis résen leszek. A munka végeztével visszamentem a kocsi végébe egy ismerősömhöz beszélgetni. Megálltunk a megállóhelyen, de főhőseink még mindig ott ültek kocsi közepén. Gondoltam majd ha elindulunk számon kérem rajtuk utazásuk folytatásának mivoltját. De erre már nem került sor, mert amikor az ismerősöm és a kis kópék tekintete összeakadt, úgy gondolták hogy mégis inkább leszállnak. Felálltak majd a kocsi középső ajtajánál leugráltak. Az ajtózáró program elidult, erre elkezdtek szaladni előre. (És mivel nem szeretem ha hülyének néznek arra gondoltam bár otthagyná őket a motorász). De mondhatjuk hogy "azt a rajzot bizony csúnyán benézték", ugyanis ugyanabba a kocsiba szálltak vissza ahonnan leszálltak :D Volt is nagy nevetés az utasok között. (Na, ez mire volt jó?!:D) Odamentem hozzájuk, mire a fiatal csajszi meglepődve kijelentette hogy olyan ismerős vagyok neki, mintha az előző kocsiban már találkoztam volna vele. Erre mondtam neki hogy: "-Igen, előfordul az ilyen ha az ember UGYANABBA a kocsiba száll fel ahonan leszállt! És most csak azért nem raklak le a következőnél mert elég hiteltelen lenne egy röhögő kalauz fellépése!" És legalább én is jót szórakoztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr461203779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorti 2009.06.24. 12:38:24

"olyan ismerős vagyok neki, mintha az előző kocsiban már találkoztam volna vele"

LOOOL! XDXD
Ezt tényleg csúnyán benézték!! :DD

Nicole87 2009.07.20. 11:42:53

Vicces volt ez a jelenet...Szakadtam is a röhögéstől....Jó hogy néha ilyen szituknál jelen vagyok :D
süti beállítások módosítása