Leszereltem

2009.02.28. 20:08

Kedves utasaim, drága olvasóim!

Tegnap utóljára voltam jegyvizsgálói munkakörben a Gödöllői HÉV szerelvényein. Sokféle okom volt, hogy elmenjek, például a kíváncsiság. Ugyanis hétfőtől járművezetői tanfolyamra járok. Ergo nem kerülök messzire a tűztől, maradok a zöld-fehér csapatban, csak már a kalauztáskám lesz másé.

Az utolsó szolgálatomon, amikor minden vonatomon elköszöntem az utasaimtól, voltak akik tapssal feleltek, volt aki odajött hozzám egy pár kedves, méltató szó erejéig. Köszönöm az eddig kapott szeretet, a sok szép emléket és a támogatást. Úgy a kollégáimnak, mint a törzsutasaimnak és olvasóimnak.

A mai naptól Dió, a kaller már csak múltidő. Innentől kezdve lassan keresek egy másik jegyvizsgálót, aki szívesen vezetné tovább a blogot, én csak akkor posztolok, ha a városban jártam-keltemben valami olyat látok, amit nem állok meg szó nélkül.

Még egyszer nagyon köszönöm utasaimnak az elmúlt majdnem másfél évet, az olvasóimnak pedig a 10 hónap közösen eltöltött időt. Sokat tanultam emberségről, emberismeretről. Egy életre nem fogom elfelejteni a leckét.

"Köszönjük, hogy velünk utaztak, viszontlátásra!"

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr3972145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VakondM 2009.02.28. 21:34:37

Jó volt, hogy ott lehettem az utolsó szolin, utolsó vonaton. Örültem, köszi a meghívást!
Sok sikert a motorász tanfolyamon, jót ne halljunk ;)

Vyca 2009.02.28. 22:38:05

Ne haragudj... Én eléggé szégyenlem magamat, hogy nem tudtam menni.. (Bár az meg az én eszem meg heppem, hogy nem is emlékszem, hogy mondtad, mikoron lészen.. Csak valami kissé ködösen egy lekésett vonat estéjéről..)

Jó szerencsét a motorászok között!

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.03.01. 00:49:47

Köszönöm. Érdekes, hogy sokan a tanfolyamhoz a bányászok jelszavát kívánják nekem... (Jó szerencsét!)... :)

VakondM 2009.03.01. 11:17:25

Hát azt mégsem mondhatják, hogy széles utat! :)

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.03.01. 12:14:43

@VakondM: Lehet még ötletelni! Normál nyomtávot és frissen alávert pályát! :D

kacsa. 2009.03.01. 19:42:27

@Dió, a motorász-tanonc: Akkor renitenskedésképpen: Sok szerencsét és kísérjék utadat jó helyen elhelyezett sínek és csavarok! "nem kerülök messzire a tűztől, maradok a zöld-fehér csapatban" Ezt Újpesten lehetőleg ne hangoztasd!:)

VakondM 2009.03.01. 19:52:04

@kacsa.: Azért nincs arra fele HÉV! ;)

@Dió, a motorász-tanonc: Miért, mi a bajod egy jó kis nyomtávbővüléssel? :)

vorti 2009.03.01. 21:02:51

Hamarosan te leszel az egy, aki minket visz. XD

És ha belegondol az ember, Újpesten nincs HÉV, Ferencvárosban viszont kettő is... :D tehát nem véletlen a szín... :D

ZBR 2009.03.02. 16:56:47

Szerintem ugyanezen a blogon megférnek azért a motorászos posztok is, nem?
Ha megtalálod azt a kallert, aki vezetné szívesen a blogot tovább, akkor te még társszerzőként írhatsz a motorász-lét szépségeiről :)

kacsa. 2009.03.02. 21:20:34

@DON GATTO: Jó, de akkor ilyen alapon milyen színűnek kellett volna lennie a megboldogult budafoki/törökbálinti HÉV-nek? :)

vorti 2009.03.03. 19:15:53

@kacsa.: Hát, az régen volt már. :D (Fekete-fehér képekről nehéz megállapítani a színt. :) )
Bárhogy is volt, a kivétel is erősíti a szabályt. XD

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2009.03.03. 20:58:38

Hát, kár, hogy már nem leszel kaller. Sok szerencsét, sok sikert kívánok az új feladatokhoz!

Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2009.03.06. 22:31:39

csak most olvasom... Gratula és sok sikert! :-) és bár valszeg nem ismered a nevemhez tartozó arcot, ígérem, integetni fogok, ha hozzád szállok fel. :-)

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.03.07. 11:34:06

@Zulu Alfa Kilo: Nagyon köszönöm. Túl vagyok az első héten és megmondom őszintén nem lesz könnyű. De a kihívások azért vannak, hogy megfeleljünk nekik. 2-3 hét múlva nézd a szolgálati vonatok elejét! :)

2009.03.22. 23:32:10

Én szívesen olvasnék tőled járművezetői blogot is :).

Szintén sok sikert kívánok a továbbiakban!
süti beállítások módosítása