Tegnap buli volt...

2009.01.25. 18:10

Tegnap este szolgálati vonattal csoszogtunk Gödöllőn belül az egyik motorásszal, amikor mutatta Szabadság téren és az Erzsébet parknál a betört tükröket a peronon. Csak ennyivel kommentálta az esetet: Tegnap buli volt... A Szabadság térihez, még mutatta a csorba, horpadt szemetest és megkérdezte, hogy szerintem mivel törték össze a tükröt...

Az ilyen ember szerintem bele sem gondol, hogy mi a funciója annak a tükörnek, amit éppen rommá törik. Kerepesen még kint van a tükör alatt egy réges-régi tábla: "Kérjük vigyázzon a tükörre! Életet menthet! BKV."

Mondjuk a céget is minősíti az, hogy ha összetörnek egy forgalombiztonsági berendezést és eltellik majdnem 24 óra, még mindíg ugyanúgy néz ki...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr66901660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VakondM 2009.01.25. 18:24:27

Még 18 és 56os villamos járt Hűvösvölgybe, ez akkor történt. Az Eötvös János utca - Völgy utca találkozásánál lévő tükör össze volt törve. Pár hete már hiányzott amikor a villamos kiütött egy autót. Másnap volt ismét tükör....

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.01.25. 19:03:01

@VakondM: Remélem nincs mindenhol szükség balesetre.

VakondM 2009.01.25. 19:44:17

@Dió, a kaller: Volt rá példa, hogy nem kell baleset a javításhoz! :)

2009.01.25. 22:06:45

"Az ilyen ember szerintem bele sem gondol, hogy mi a funciója annak a tükörnek, amit éppen rommá törik."

Ha van kamera az állomásokon és van rögzített kép is, akkor esetleg meg lehetne ereszteni egy feljelentést közcélú üzem működésének megzavarása miatt az elkövetők ellen, persze valszeg következmények nélkül maradna ez is, mint a vasúti színesfém "gyűjtők" által okozott szerencsétlenségek :(.

Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2009.01.25. 23:18:33

Szilason is folyton összetörik a tükröt a helyi menő csávók... :( remélem a saját fejükkel teszik ezt legközelebb. A csúcspont vmelyik nyáréjszakán volt, aminek a nyomai még mostanság is láthatóak a Pest felé menő oldalon, egy faágakra feldobált, darabokra vágott farmernadrág képében... néha komolyan undorodok ott felszállni. :(

ZBR 2009.01.26. 01:01:45

Nincs új a nap alatt. Hallottam már motorászról, aki összetörte a tükröt. A tükör ugyanis össze volt fújva, de azt mondták, hogy csak akkor cserélik, ha össze van törve.... Hát összetört.

VakondM 2009.01.26. 10:25:55

@ZBR: Amíg csak össze volt fújva nem lett volna egyszerű kimenni és lepucolni?

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.01.26. 15:42:22

@Zulu Alfa Kilo: Ne aggódj, én is nap, mint nap ott szállok fel... :( Nem egyszer én jelentettem a diszpécsernek, hogy a tükörnek csak a kerete van meg... :(

Chris von Bone 2009.01.26. 19:19:07

Nem értem a problémátokat! :pffff
Ilyenkor úgysem látni benne semmit, mert tiszta pára! :pfff

A 10×30 centist meg úgysem pucolja meg senki! (tisztelet a kivételnek)
Sok szerencsét utasok!

(Csak halkan hívnám fel a figyelmet az ajtók melett található feliratra!)

VakondM 2009.01.27. 09:40:42

@Chris von Bone: Vannak dolgok amiket én nem vennék ilyen lazán :(

Chris von Bone 2009.01.29. 01:11:37

@VakondM: Majd hozzá szoksz! :)

Amúgy a külső szakaszon Mogyoród és Tölgyes kivételével vagy nincs is tükör vagy mindenre jó csak abban látni vmit nem.

VakondM 2009.01.29. 23:24:37

@Chris von Bone: Mindenki maga dönti el, hogy mit tesz és mit nem. Ezért pedig ő vállalja a felelősséget. Én nem veszem ilyen lazán, de hát ez én vagyok :)
süti beállítások módosítása