Kellemes csalódások

2009.01.12. 20:30

Ma egészen fura napom volt...

Az egyik eset: Erzsébet parknál tudtam csak felszállni Gödöllő végállomás felé az első kocsiba. Csodák csodája odalépett hozzám egy úr példát statuálni. Ugyanis miután köszöntem jó hangosan és megkértem a Tisztelt utasokat, hogy készítsék elő mindazon papírfecniket, amelyekre kíváncsi lehetek, odalépett hozzám és csak annyit mondott, hogy nem szeretné fizetés nélkül igénybe venni a HÉV-et, Ilonateleptől kér egy kiegészítőjegyet.

Az ajtó közelében állók sorban jöttek célirányosan hozzám jegyet venni! Kicsi ember kicsi öröme, ha látja, hogy azok, akikkel dolgozik, kedvesek és segítőkészek! Köszönöm!

A második eset: Egy négyes lánycsapatba botlottam Gödöllő belterületén (végállomástól Pest felé) és holt lazán, jókedvűen egy fintor, megjegyzés, vagy beszólás nélkül kérték a diákjegyet Szabadság térig. Sajnos már az elmúlt több, mint egy évben már észre sem veszem, ha elmarad, de ők hangosan köszöntek, amikor a "Jó napot kívánok!" kezdetű mondat elhangzott tőlem. (Palotakerten két kocsit haladtam, így tudtam találkozni velük) Szabi téren mosolyogva szálltak le és én át a kövi kocsiba. Mivel a kocsi üres volt, így a túlvégén álltam már meg, amikor a járművezető visszanyitott és én így át tudtam szállni. A lányzók mosolyogva szívet formáltak felém tenyereikből, amikor elmentek a kocsi mellett, amelyikben voltam. visszaintettem nekik és zavartan mosolyogtam.

Nagyon köszönöm ezt a sok kedves gesztust, ami ma ért engem! Tisztelt utasaim, hálás vagyok Önöknek/Nektek!

Szerző: Dió, a kaller

14 komment

Címkék: utas

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr94873571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2009.01.12. 21:09:58

Mi is köszönjük a reggeli udvarias jegyeladást Cinkotán, miután egy darabig hiába vártuk a kisablaknál a forgalmi ügyeletest(?) :)

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.01.12. 22:04:40

A forgalmi diszpécsert. Ő a vonal "teljhatalmú ura".

Amúgy ennyire felismerhető vagyok?

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.01.12. 22:06:12

Mellesleg a kopogásra (a tartózkodó ajtaján) mindig kijön valaki. Hátha tudunk segíteni.

VakondM 2009.01.12. 23:49:44

Neked szívet formálnak nekem köszönöm se jár ha megvárok valakit... Látod ennyi a különbség a két üzem utasai között ;)

kovpeter 2009.01.13. 05:49:28

@VakondM: szerintem bunkók mindenhol vannak. :-)

kacsa. 2009.01.13. 12:50:47

@VakondM: Ha szeretnéd, beszélek pár lánnyal és majd mutogatunk neked mindenfélét. :) Ez félreérthető lett... szóval integetünk, meg ilyesmi. Ápr. 1-én biztos beleférne.

VakondM 2009.01.13. 19:11:16

@kacsa.: Jó! :) De nem kell ezzel áprilisig várni, holnap után dolgozom ;)

kacsa. 2009.01.13. 20:30:01

@VakondM: Ne magadból indulj ki! Az említett lányok többsége ugyanis nem dolgozik, hanem ebben a hónapban -szinte- egész nap otthon növeszti az ülepét és csak vizsgázni jár fel Bp-re. Különben is: a szervezésre is hagyni kell időt.:)

kovpeter 2009.01.13. 21:58:07

@VakondM: csak nem metrós vagy? :-) a nevedből tippelek erre. :-))

VakondM 2009.01.13. 22:07:21

@kacsa.: Igen, ahogy én is vizsgáznék - de beteg vagyok :(
Na akkor február, addigra mindenki kipihent mindent és én is dolgozom ;)

VakondM 2009.01.13. 22:08:42

@kovpeter: Nem :) Villamosos.
Az egyik belga számban is benne van "nehogymár a vakond vezesse a metrót" :P
A vakond máshonnan jött, az M pedig a nevemből 1 betű hozzá, a sima Vakond nick foglalt volt.

Vyca 2009.01.13. 23:43:44

Csak nem megtette a néhánnyal ezelőtti post a hatását? ;)

kacsa. 2009.01.13. 23:53:30

@VakondM: Jobbulást!
Az ő nevükben könnyen ígérgetek:), de januárban legfeljebb pár kókadtan integető, angol-latin keveréknyelven hablatyoló "zombit" láthatnál. Februárban vagy frissek, üdék és kívánatosak lesznek, vagy már hullák... ez persze rám nem vonatkozik (az előbb felsorolt 3 pozitív jelző).
süti beállítások módosítása