Amint elfogynak a régi tipusú (kilences sorozatú, nagy alakú) HÉV kiegészítő menetjegyek nem kell nyugtát adnunk. Az új típusú HÉV kiegészítő jegyek előre válthatóak a jegyvizsgálóknál és a pénztárakban, valamint a menettérti jegyeket is könnyebb lesz kiállítani. Egyúttal tájékoztatom a tisztelt utasokat, hogy 2009. január elsejétől a menettérti jegyek esetében a visszautazásnál az odaútra szóló menetjegyet is meg kell őrizni és a jegyvizsgáló kérésére át kell adni.

A vegyesüzem alatt azonban még ugyanúgy, minden jegyről ki kell adnunk a nyugtát, legyen az régi, vagy új típusú kiegészítő jegy.

UPDATE: Az új HÉV menetjegyekről és vonaljegyekről nem kell nyugtát kiállítani.

Szerző: Dió, a kaller

6 komment

Címkék: nyugta

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr3871034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nandesz 2009.01.11. 19:53:07

Ha egy menettérti jegyet két részletben adnak ki (már ha jól értem), akkor miért kell majd megőrizni az odaúti jegyet a visszaúthoz?

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.01.11. 23:06:14

Nem tudom. Nem én hoztam a rendeletet... Sajnálom, hogy nem tudtam segíteni.

ZBR 2009.01.11. 23:23:15

@Nandesz: Azért hogy biztos legyen benne az ember, hogy ez valóban egy menettérti jegy, mert megvan az odaúti példánya is.

Traktoros 2009.01.12. 10:43:29

Egyszer már elgondolkoztam ezen a menettérti dolgon, aztán rá is jöttem a megoldásra, de most elfelejtettem. Most újra töröm a fejem. A megoldás egyébként egészen logikus volt.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2009.01.14. 21:19:02

Miért vezették be egyébként a nyugtázást, ha 5-10-30-50-x évig sem adtak előtte (vagyis a jegy egyben nyugta is volt)?

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.01.14. 22:49:07

Mert az APEH megszüntette a BKV nyugtaadás alóli mentességét. :) (Állítólag sok évnyi türelmi idő után, mivel a menetjegy valamiféle kötelező információt nem tartalmazott.)
süti beállítások módosítása