Tegnap éjjel megkaptam a Nagy Lehetőséget... Egyetlen jegyvizsgáló voltam szerény vonalunkon. Belszakaszon portyázgattam az este nagy részén, és a következő megállapításokra jutottam:

Kedves utasaink abban a tévhitben élnek, hogy Cinkotán belül lyukasztani luxus, ugyanis igencsak nyúltak egyes arcok, amikor Budapesten beüli jegyükre kérdeztem rá, főleg, ha Mátyásföldön szállt fel a T. Utas. Hogy ebből ne legyen később probléma kiadogattam a Vonaljegyeimet, mert az első (jogos) érv és kérdés az volt, hogy ugyan hol vegyen este 10 órakkor vonaljegyet az egyszeri utas. (Tömör válasz: Például nálam... Volt aki elvitt hármat is, nos, ő volt az, akiről elhittem, hogy tényleg becsületes próbált lenni, és nem a "Mégis mi a f@szt keres ez itt?!" szituban hirtelen nem találta eg a "270 forintos univerzális bérletet") Volt nem kevés "Nem működött a lyukasztó" jellegű utas is, általába a próbajeggyel megmutattam neki, hogy a kocsiban mind a 3 perfekt működött, egyik sem volt éppen persely... Azzal együtt emberi arcomat mutatva az egyiken nem próbajeggyel, hanem a kezében szorongatott vonaljeggyel demonstráltam a jegykezelő működőképességét. (Persze, volt olyan kocsi is, ahol a 3 két lyukasztó "eltűnt" (kinek kell otthon egy lyukasztó nem tudom, de az ügyfélszolgálaton egondolkodhatnának rajta, hogy az oldaltábla mellé felvegyék a szuvenírlistára... ))

Azon kívül volt,a ki nagyon rosszul járt az este. Leginkább azért, mert az átragasztot, de ráadásul rossz érvényességi idővel ellátott bérletét ("Érvényes" Október 8-tól november 6-ig?! Itt bukott meg, hogy valami nem stimmel...) egy Kobzási Elismervénnyel és egy csekkel ellentételezve felejtette nálam.

És persze az örök gond, amit mi nem látunk... Nem egy csövest raktam le összes motyójával a vonatról, mivel úgy gondolta, hogy "Már csak kettőt megyek, menjél tovább...". Én meg kissé az egyik ágállásánál, (tőle hangzott el az idézett mondat, némi alkoholbűzzel megspékelve; a többi gond nélkül leszállt az este során) úgy gondoltam, hogy intézkedésemmel felborítom estéjét. Ezzel egyet is értett a motorászom is, ugyanis egyből jött kérdés nélkül a "Megállj!" jelzés elhangzása után, hogy poggyászaikat a vonatról eltávolítva (volt cuccuk bőven) sürgessük meg a leszállásukat.

De mindennel együtt az éjszaka csendes és nyugis volt, nem tudom miért valahogy az egész vonal ezeket apróságokat leszámítva csendes volt. Csodálkoztam is, hogy hová lett a szokásos szombat esti buliforgalom???

Röviden, tömören ennyi volt az éjjel összes kalandja. Hacsak nem említésreméltó még az, hogy megint eltűnt egy pár máter felsővezeték...

A bejegyzés trackback címe:

https://kaller.blog.hu/api/trackback/id/tr42759585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZBR 2008.11.10. 16:06:21

Ennyire gyakori a hamis bérlet?!

oldpokee 2008.11.10. 16:53:37

Hello Dió! Szerintem azért hogy a kedves utas meglepődik egy kóbor jegyvizsgáló felbukkanásában, főleg este, a Cég is tehet és nem is kicsit!!! A Cég ez irányú lazasága is közrejátszott abban hogy odáig fajultak a dolgok hogy még a "kallert" vonják az utasok kérdőre hogy mi f....t keres Örs és Cinkota között a vonaton, mert neki csak Cinkotától kifelé van jogosultsága ezért az utas jogosult ingyen utazni Cinkotáig, mindenféle zaklatás nélkül!!! Nem is olyan régen ez nem így működött!!! A HÉV-en blicceltek a legkevesebbet mert szigorú volt az ellenőrzés!!! Ha a Cégnek nem érdeke hogy tegyen a bevételért, az utasnak sem érdeke hogy vegyen jegyet, főleg ott ahol csak elvétve lát ellenőrzést!!! Ha valakit egy évben 3x elkapnak, még akkor is megéri mert olcsóbban jön ki mint ha bérletet venne!!! Ilyen ellenőrzés mellett jó ha 1x elkapják Örs és Cinkota között!!! Üdv! oldpokee

oldpokee 2008.11.10. 17:05:26

Ja és még valami!!!! Figyelemre méltó, hogy amikor egy BKV ruhás egyén felszáll a HÉV-re Öv és Ct között, hirtelen elkezdenek csattogni a jegykezelő készülékek!!! HI-HI!!! Nem is vagyok ellenőr vagy jegyvizsgáló mégis hozok bevételt a Cégnek!!! És még jutalékot sem kapok!!! oldpokee

Chris von Bone 2008.11.10. 19:25:43

Csak egyetérteni tudok az előttem szólóval!!! :)

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.11.10. 20:05:48

Szerintem, ha egy kicsit jobban odafigyelnék, és nem rohannék ennyire, akkor

1. Jelentősen kisebb lenne a jegybevételem,

2. Ezt ellentételezné a kobzás és a pótdíj...

Ciki.

Minusz 2008.11.20. 18:16:01

mért,én szívesen elfogadnék egy jegyjukasztót a szobámbaXDegyébként olyan fém alu táblát amin rajta van a buszmegálló nem árulnak?vagy újonnan buszmegállós narancssárga kukát?:D

én szoktam látni hazafelé suliból jövet ELLENŐRÖKET(melletük 2 smasszer vagy nem tom mit csinálnak azokXD),deh nem kalauzokat


te szoktad nézni a dátumot??!!mint még írtam akikkel találkozok még a hónapot se olvasák el...nem gáz hogy nem veszik észre így ősz végén hogy nyári bérletet mutatokXD

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2008.11.21. 00:41:32

Van, hogy nem törődök vele... Attól függ, mennyire vagyok fáradt. Mondjuk egy komplett buszmegállót én is elfogadnék... :P De nem úgy, hogy leflexelem a tövénél... :D
süti beállítások módosítása